کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز سه شنبه با وقوع بارش‌های پراکنده، از میزان آلایندگی‌ها در سطح استان کاسته می‌شود و دما به شکل محسوسی کاهش می‌یابد که اطلاعات آن در گزارش‌های بعدی اعلام خواهد شد.

وقوع بارش‌های پراکنده باران/دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: گرد و غبار طی چند روز اخیر این استان را فرا گرفته است و طبق پیش بینی ها تا عصر روز سه شنبه هفته کنونی در خراسان رضوی ماندگار است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: گرد و غبار هم اکنون بر بیشتر مناطق خراسان رضوی غالب است که نوار شرقی استان به خصوص شهرستان سرخس بیشترین میزان را به ثبت رسانده‌اند.

وی ادامه داد: شدت گرفتن وزش باد از مهمترین دلایل تسری و تداوم گرد و غبار در خراسان رضوی است که با کاهش شدت این پدیده از عصر روز سه شنبه، گرد و غبار هم به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

رضایی‌پور گفت: از روز سه شنبه با وقوع بارش‌های پراکنده، از میزان آلایندگی‌ها در سطح استان کاسته می‌شود و دما به شکل محسوسی کاهش می‌یابد که اطلاعات آن در گزارش‌های بعدی اعلام خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با صفر و سرخس با ۲۶ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۲۲ درجه را به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.