عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که دشمن صهیونیستی در برابر دیکته‌ها و معادلات مقاومت در غزه و لبنان به زانو درآمد.

شیخ قاووق: دشمن در برابر معادلات مقاومت به زانو درآمد

به گزارش قدس آنلاین، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی در برابر دیکته‌ها و معادلات مقاومت در غزه و لبنان به زانو درآمد، تأکید کرد که با همکاری مقاومت در لبنان، غزه، یمن و عراق هیچ جای امنی برای دشمن باقی نماند. 

شیخ قاووق گفت: « از طریق دستآوردهای میدانی، آینده منطقه را ترسیم و اهداف اسرائیل را ناکام خواهیم گذاشت».

وی افزود: «ما با معادله مقاومت نبرد در داخل رژیم صهیونیستی را تحمیل کردیم، در جنوب (لبنان) با دشمن می‌جنگیم و لبنان، غزه و انصارالله داخلی اراضی اشغالی را هدف حمله قرار می‌دهند که امری بی‌سابقه است». 

بنابر گزارش شبکه المنار، شیخ قاووق تصریح کرد: «با همکاری مقاومت در لبنان، غزه، یمن و عراق هیچ مکان امنی برای اسرائیلی‌ها باقی نماند و این بی‌سابقه بود، سراسر رژیم صهیونیستی در محاصره آتش بود و این دستآورد مقاومت و تأکیدی بر ضرورت پایبندی به راهبرد مقاومت برای حمایت از حال و آینده منطقه است». 

وی با اشاره به جنگ مقاومت علیه دشمن واحد آمریکایی-اسرائیلی گفت که کشتی‌های اسرائیلی امروز جرأت عبور از دریای سرخ ندارند چرا که یا مورد حمله قرار می‌گیرند و یا توقیف می‌شوند اما در بنادر عربی کشورهای حاشیه خلیج فارس احساس امنیت می‌کنند و این امر دروغ بودن ادعاهای آن‌ها در خصوص عربیت و یاری غزه را نشان می‌دهد. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.