وزیر ورزش و جوانان در حکمی عباسعلی اکبری را به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری منصوب کرد.

چهارمین حکم وزیر ورزش در یک روز/ سرپرست فدراسیون سوارکاری هم منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین، در حکم کیومرث هاشمی خطاب به عباسعلی اکبری آمده است: «با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید. توافیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان از جمله سوابق مدیریتی عباسعلی اکبری به شمار می‌رود.

در حکم دیگری از سوی کیومرث هاشمی امروز،  رسول منعم به‌عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها منصوب شد.

در حکم کیومرث هاشمی خطاب به رسول منعم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها منصوب می‌شوید. امید است، با اتکال به الطاف خداوند متعال، منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و تاکیدات رییس جمهور محترم در راستای تحقق برنامه‌های دولت مردمی و عدالت محور با بهره‌گیری از تجارب و نظرات متخصصان، ظرفیت‌های موجود و همکاری با سایر معاونت‌ها، مدیران کل ستادی و استانی در پیشبرد اهداف متعالی وزارت ورزش و جوانان، موفق و موید باشید.

گفتنی است مدیرکلی دو استان همدان و قم، سرپرستی دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها از جمله مسئولیت‌هایی است که منعم عهده‌دار بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.