پالما با سه فوتسالیست ایرانی خود امشب نخستین بازی در مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا را انجام می‌دهد.

استارت پالما برای صعود به نیمه‌نهایی

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا که سال گذشته با درخشش حسین طیبی و حضور مسلم اولادقباد به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید، در این فصل هم نمایش خوبی در مرحله مقدماتی داشت و توانست صدرنشین شود تا حالا در مرحله الیت حاضر باشد و باز هم شانس صدرنشینی و راهیابی به نیمه نهایی را پیدا کند.

مایورکا پالما که امسال علاوه بر حسین طیبی و مسلم اولادقباد، سالار آقاپور را هم به‌عنوان یک فوتسالیست جدید ایرانی در اختیار دارد، پس از صعود مقتدرانه از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، حالا در مرحله الیت حاضر شده که فقط باید به صدرنشینی برسد تا راهی نیمه نهایی شود که احتمالا این اتفاق برای آن‌ها رخ بدهد.

تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا در گروه D مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تیم‌های اولمیسوم کرواسی، هیت کیف اوکراین و لوباوا لهستان برود که نخستین بازی آن‌ها برابر حریف کروات خواهد بود.

پالما اسپانیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (به وقت ایران) در نخستین مسابقه‌اش در مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم اولمیسوم، قهرمان کرواسی قرار خواهد گرفت و امیدوار به کسب پیروزی و فراهم شدن مسیر صعودش به نیمه نهایی است.

حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور در فهرست مایورکا پالما برای بازی امشب هستند و هر سه فوتسالیست ایرانی انگیزه زیادی برای درخشش و گلزنی دارند.

در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا حسین طیبی دو گل و آقاپور و اولادقباد هر کدام یک گل به ثمر رساندند و در صعود پالما به مرحله الیت ایفای نقش کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.