رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: خیرین سلامت در کشور نقش مهمی در رفع مشکلات درمانی و سلامت کشور داشته و تا به امروز بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به این عرصه کمک کرده اند.

کمک ۱۵۰ هزار میلیاردی خیران به حوزه سلامت  کشور

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی شهریاری ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ۲ دستگاه سی تی اسکن تخصصی در بیمارستان ولایت اظهار کرد: ۵۶ مجمع خیران سلامت در کشور با ۱۲۰ هزار عضو در کشور فعال هستند.

وی افزود: خیرین سلامت در کشور نقش مهمی در رفع مشکلات درمانی و سلامت کشور داشته و تا به امروز بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به این عرصه کمک کرده‌اند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام پزشکی در کشور بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده و خیرین سلامت نیز کمک‌های زیادی را برای اتمام این پروژه‌ها انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه سالانه ۳و نیم میلیارد دلار در بخش دارو در کشور سرمایه گذاری می‌شود، عنوان کرد: بخش عمده‌ای از کمک‌های مجمع خیران صرف خرید تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی می‌شود

شهریاری با بیان اینکه سالانه ۳.۵ میلیون دلار در بخش دارو سرمایه گذاری می‌شود، اظهار کرد: ۶۰ هزار میلیارد ریال در مجلس برای اتمام طرح‌های نیمه تمام پزشکی و درمان اختصاص یافته که مجمع خیران نیز در کنار این اعتبارات کمک‌های فراوانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه باید در حوزه پیشگیری تلاش بیشتری داشته باشیم، یادآور شد: بهترین راه کاهش هزینه درمان و سلامت در کشور سرمایه گذاری در بخش پیشگیری از ابتلاء به بیماری‌ها است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.