دیوان امیری کویت به دنبال انتشار شایعاتی در برخی رسانه‌ها درباره درگذشت امیر این کشور، اعلام کرد وضعیت جسمانی امیر کویت «باثبات» است و او «همچنان تحت درمان قرار دارد».

دیوان امیر کویت: امیر کشور تحت درمان قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، «محمد العبدالله الصباح» وزیر امور دیوان امیر کویت، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر داد که «نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر این کشور در بیمارستان بستری است و تحت درمان قرار دارد.

خبرگزاری رسمی کویت (کونا) به نقل از این مقام کویتی نوشت وضعیت جسمانی امیر این کشور «باثبات» است و او «همچنان تحت درمان قرار دارد».

خبرگزاری کویت، صبح امروز، در خبری گزارش داده بود امیر این کشور به علت کسالت و برای درمان و انجام آزمایشات پزشکی به بیمارستان منتقل شده است. با این حال، این منبع اضافه کرد که وضعیت جسمانی نواف الصباح «باثبات» است.

وزیر امور دیوان امیر کویت در عین حال از شهروندان این کشور خواست در خصوص اخبار مربوط به سلامت امیر این کشور دقت داشته باشند و تنها اخبار را از منابع رسمی و معتبر این کشور دنبال کنند.

این بیانیه پس از آن منتشر شد که برخی از منابع غیررسمی در فضای مجازی مدعی شدند امیر کویت بعد از انتقال به بیمارستان در گذشته است.

نواف احمد الجابر الصباح  فرزند دهمین حاکم کویت شیخ احمد الجابر الصباح و متولد ۲۵ ژوئن سال ۱۹۳۷ میلادی است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.