معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: طرح توسعه، بازسازی و نوسازی شرکت ماشین سازی و ریخته گری این مجموعه بررسی می شود.

معاون وزیر: طرح توسعه ماشین سازی تبریز بررسی می شود

به گزارش  قدس انلاین، بابک احمدی روز پنجشنبه پس از بازدید از شرکت ماشین سازی تبریز اظهار کرد: ماشین سازی و ریخته گری برگ زرین صنعت کشور هستند که متاسفانه در گذشته به دلیل کم دقتی در واگذاری، اتفاقات ناگواری را تجربه کرد.

وی به بازدید مشترک مدیران سازمان گسترش نوسازی و خصوصی سازی از این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این بازدید آخرین دستاوردها و وضعیت این کارخانه را از نزدیک بررسی و اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کردیم.

احمدی خاطرنشان کرد: در جلساتی که در ادامه خواهیم داشت طرح های توسعه ای و نوسازی را بررسی خواهیم کرد و با همراهی خوبی که در بدنه دولت وجود دارد و همکاری وزارت اقتصاد، بازسازی و نوسازی این مجموعه را اجرایی خواهیم کرد.

وی گفت: تلاش می کنیم تا قبل از پایان دولت سیزدهم ، ثمره این تلاش ها را نظاره گر باشیم .

احمدی در مورد میزان و منابع سرمایه گذاری در این مجموعه گفت: در حال حاضر اعداد و ارقام اعلام نمی کنم و در جلسات تخصصی تر که با مدیران مجموعه ماشین و خصوصی سازی خواهیم داشت در مورد منابع و میزان سرمایه گذاری به جمع بندی خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.