دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از برگزاری دوره مربی‌گری فوتسال سطح ۳ آسیا در مشهد خبر داد.

برگزاری دوره مربی‌گری فوتسال سطح ۳ آسیا در مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن حیدری در خصوص برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح ۳ آسیا به میزبانی هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: پنجمین دوره کلاس‌ سطح ۳ کشور در مشهد برگزار می‌شود. ۴ دوره اخیر در پایتخت بوده و این اولین بار است که بالاترین سطح مربیگری فوتسال آسیا خارج از تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: هیات فوتبال خراسان رضوی در راستای اقدامات خود در مسیر توسعه فوتبال و فوتسال و به جهت ارتقای دانش مربیان خود، درخواست برگزاری این دوره را از مدت‌ها قبل داشت که خوشبختانه با پیگیری‌های احسان اصولی، رییس هیات و موافقت کمیته و دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال، از فردا میزبان این کلاس مربیگری فوتسال هستیم.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حضور در این دوره خارج از استان برای مربیان خراسانی قطعا با مشکلاتی همراه است، از ابتدا بنا این بود دوره کاملا مختص مربیان بومی استان باشد که با توجه به درخواست‌های متعدد از نقاط مختلف کشور و همچنین عدم حضور برخی متقاضیان خراسانی، بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان را مربیان بومی استان تشکیل می‌دهند.

دبیر هیات فوتبال استان در خصوص مدرسان این دوره خاطرنشان کرد: مدرس دوره مربیگری سطح ۳ فوتسال آسیا علی تارقلی‌زاده خواهد بود که ایشان از بهترین مدرسان آسیا بوده و سال‌ها در زمینه فوتسال در AFC مسوولیت داشته و رئیس دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است و جای بسی خوشحالی است که آقای علی صانعی، سرمربی تیم ملی امید کشور نیز در این دوره کنار ایشان خواهد بود.

وی افزود: مدرسان فوتسال استان خراسان رضوی جزو مدرسان سرآمد فوتسال کشورمان هستند و یکی از مزایای این دوره حضور آن‌ها در کنار استاد تارقلی‌زاده و تدریس این دوره است که به همین منظور از دانش سید علیرضا نقیبی استفاده خواهدشد.

حیدری گفت: شرکت کنندگان در این دوره بعد از کسب نمره قبولی، مدرک درجه ۳ آسیا را کسب خواهند کرد که بالاترین سطح دوره‌های مربی‌گری در فوتسال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.