کارشناس مسوول پروژه‌های مساکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از تعیین و تکلیف وضعیت مساکن مهر باقی مانده در استان خبر داد.

بلاتکلیفی ۶۳۶ واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

به گزارش قدس انلاین، امیر کوهساری صبح شنبه در جلسه‌ای که به منظور تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر تشکیل شد، افزود: در راستای تعیین و تکلیف طرح‌های باقی مانده مسکن مهر در استان، ساکنان این واحدها نسبت به تکمیل آورده و تقسیط اقساط خود اقدام می‌کنند تا نسبت به تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه ساکنان مساکن مهری که نسبت به تکمیل آورده و تقسیط اقساط خود اقدام نکردند فرصت دارند تا اقدامات لازم را انجام دهند، ادامه داد: با انجام اقدامات مذکور می‌توان تخصیص‌های لازم‌را برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر انجام داد تا روند تکمیل مساکن مهر بدون وقفه انجام گردد.

کارشناس مسؤول پروژه‌های مساکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ساکنین پروژه‌های مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را در این خصوص باید انجام دهند.

کوهساری بیان کرد: ۶۳۶ واحد از واحدهای مسکونی مهر در آذربایجان غربی باقی مانده که در صورت همکاری اعضا تا پایان امسال این واحدها تعیین و تکلیف خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین در جلسه با تعاونی‌ها ضمن احصاء مشکلات این پروژه‌ها، با تعیین برنامه زمانبندی در بازه زمانی مذکور، برنامه کاری لازم جهت اجرا، صورتجلسه و به مدیران عامل تعاونی‌ها ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.