وزارت امور خارجه سوریه با بیان اینکه فاشیسم صهیونیستی پس از «آتش بس در غزه» مرتکب جنایات بیشتر و جنایت علیه بشریت شده است، اعلام کرد که رژیم فاشیست صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی سیاست های صهیونیستی در تحقق اهدافشان اقدام به تجاوز جدیدی علیه سوریه کرده است.

دمشق: هدف اسرائیل از تجاوز اخیر به سوریه، سرپوش گذاشتن بر ناکامی در تحقق اهدافش است

به گزارش قدس آنلاین وزارت امور خارجه سوریه روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، رژیم صهیونیستی درک نکرده است که اقدام این رژیم در زمینه ترور کودکان شیرخوار فلسطینی و محروم کردن ملت فلسطین از آب، غذا و دارو و همچنین ویران کردن اکثر بیمارستان ها و درمانگاههای غزه، تنها منجر به مقاومت قهرمانان برای ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه خواهد شد.

وزارتخانه یاد شده افزود: علت اصلی جنگ کنونی، ادامه اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها و حمایت برخی از غربی های صهیونیست از این رژیم تا حد مشارکت در جنایت نسل کشی و اعطای مصونیت به این رژیم و تفویض به این رژیم توسط آمریکا و کشورهای غربی برای ارتکاب جنایت، قتل و کشتار فلسطینی است.

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه همچنین آمده است: زمان آن فرا رسیده است که پیش از آنکه جنگ های صهیونیست ها و متحدانشان به مناطق دیگری کشیده شود، نسل کشی فلسطینی ها توسط رژیم اشغالگر قدس و همچنین تجاوزات این رژیم علیه سوریه و جنوب لبنان متوقف گردد.

وزارت امور خارجه سوریه در پایان بار دیگر حمایت مطلق این کشور از مردم فلسطین و حق آنها در برپایی کشور مستقل به پایتختی قدس شریف و همچنین مبارزه مشروع آنها علیه اشغالگران تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.