مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد ۵۸ هزار و ۶۵۵ تردد ناوگان‌ حامل محموله‌های صادراتی از مجموع ۴ پایانه مرزی استان ثبت شده که این تعداد تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

رشد ۲۲ درصدی تردد ناوگان‌های صادراتی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، جعفر شهامت در خصوص میزان ترانزیت در خراسان رضوی طی سال جاری اظهار کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد ۵۸ هزار و ۶۵۵ تردد ناوگان‌ حامل محموله‌های صادراتی از مجموع ۴ پایانه مرزی استان ثبت گردیده که این تعداد تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: در این مدت تعداد ۲۹۶۱ تردد ناوگان وارداتی از مجموع ۴ پایانه مرزی استان ثبت شد که این تعداد تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: در هشت ماه نخست سال جاری تعداد ۲۴ هزار و ۸۱۷ تردد از مجموع ۴ پایانه مرزی استان با رویه ترانزیت ورودی و تعداد ۸۰ هزار و ۶۷۸ تردد با رویه ترانزیت خروجی ثبت شده که این تعداد تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۶ و ۴۲ درصد رشد داشته است.

شهامت با بیان اینکه تردد ترانزیتی ورودی و خروجی از مجموع ۴ پایانه مرزی استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته است، افزود: در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۵۸ هزار و ۲۷۷ تردد در مجموع ورودی و خروجی از ۴ پایانه مرزی استان ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تردد ناوگان ترانزیت ورودی و خروجی از مرزهای مشترک با ترکمنستان طی این مدت را ۸۴ هزار و ۷۸۰ دستگاه از مجموع ۳ پایانه مرزی استان دانست و خاطرنشان کرد: این تعداد تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است. 

وی عنوان کرد: میانگین تعداد تردد روزانه مرزهای مجاور با کشور ترکمنستان لطف آباد، باجگیران و سرخس طی این مدت ۶۳۰ دستگاه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.

شهامت خاطرنشان کرد: میانگین تعداد تردد روزانه مرز دوغارون در ۸ ماه نخست سال جاری ۴۸۴ دستگاه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.