پیشکسوت استقلال معتقد است آبی‌پوشان تهرانی کار سختی برای قهرمانی در لیگ دارند.

پرسپولیس نمی گذارد استقلال قهرمان شود

جواد زرینچه که خود سال‌ها در پست دفاع راست و دفاع میانی استقلال بازی کرده و مربی این باشگاه هم بوده و حتی در هیئت مدیره استقلال نیز حضور داشته درباره نتایج استقلال چنین گفته است:« استقلال درفصل جاری نتایج مطلوبی گرفته و با توجه به اینکه ابتدای فصل کلی بازیکن از دست داد و برخی ستاره‌هایش از این تیم جدا شدند اما نتایج خوبی بدست آورده است. استقلال تیم خوبی است و شایسته تحسین. در کادر فنی نیز شاهد عملکرد خوب نکونام و همکارانش هستیم».

زرینچه درباره این موضوع بیشتر توضیح می‌دهد:« همیشه رسیدن به صدر جدول آسان‌تر از حفظ آن است. ما سال‌ها در استقلال بازی کردیم. بازیکن بودیم و مربیگیری هم انجام دادیم. استقلال تیمی است که وقتی به صدر می‌رود همه دوست دارند این تیم را پایین بکشند. حتی در بهترین شرایط ناگهان یک تیم از ته جدول جلو استقلال علم می‌شود و نتیجه عجیبی می‌گیرد. این روزها را ما بارها در استقلال دیدیم و الان هم به جواد نکونام و بازیکنان استقلال هشدار می‌دهم هیچ تیمی را دست کم نگیرند. به نظر من استقلال شایسته قهرمانی است».

زرینچه درباره اینکه برخی دیگر از تیم‌ها نیز شرایط خوبی دارند و می‌توانند قهرمانی استقلال را تهدید کنند، این توضیحات را داده است:« بله، همین الان سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس برای استقلال نقشه دارند که زودتر این تیم را از صدر پایین بکشند. شما شک نکنید اگر پرسپولیس احساس کند خودش قهرمان نمی‌شود، تلاش خواهد کرد استقلال قهرمان نشود. این یک برنامه همیشگی در هر دو تیم است و دوست دارند تحت هرشرایطی دیگری را از رسیدن به جام دور کنند».

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.