۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 941998

کاری که امروز در خصوص تولید خودرو برقی در کشور انجام می‌دهیم خیلی کار مهمی نیست...

زین پس... خودرو هوشمند

الو... سلام... ظرافتی جان... من گیج شدم.

سلام... خدا نکنه عزیزم، دشمنت گیج بشه.

نه جدی گفتم به‌خدا. الان به نظر شما، تولید خودرو برقی توی کشور، کار درست و مهمیه یا نه؟ 
خب اینکه پرسیدن نداره. اصولاً این کار هم خوبه هم مهم.
پس چرا وزیر صمت ما اینجوری حرف میزنه؟
چه جوری جانم؟
من عین حرفاشو می‌خونم برات: «کاری که امروز در خصوص تولید خودرو برقی در کشور انجام می‌دهیم خیلی کار مهمی نیست، زیرا این کار سال‌ها پیش در جهان آغاز شده است... تولید خودرو برقی یک نوآوری را در صحنه اقتصاد کشور رقم زده و منافع بسیاری برای کشور خواهد داشت». بالاخره کار مهمی نیست یا هست؟ بی‌اهمیته یا نوآوریه؟ الان شما گیج نشدی؟
 یه خرده اشکال داره این حرفا... شاید توی تنظیم خبر اشتباهی شده... ولی گیج‌کننده نیست خداییش... ببین... ساخت خودرو برقی برای کشور مهمه و نوآوری محسوب میشه. برای وزیرمون نه! 
یعنی چی ظرافتی جان؟
بابا ما رو وادار نکن حرف تکراری بزنیم. دو سه روز پیش از قول وزیر نوشتیم که ایشون خودش چند سال پیش واسه خودش خودرو برقی ساخته... خب الان دیگه براش نوآوری محسوب نمیشه! وزیر باید جلوتر از مردم و کشورش باشه دیگه.
آهان... خب این قسمت حرفای وزیر رو چی میگی شما: «در حال حاضر من نگران تولید خودرو برقی در کشور نیستم... باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم و از این پس باید در این باره صحبت کنیم و بنابراین از امروز به مردم خبر از تولید خودروهای هوشمند را می‌دهیم». 
الان داریم میریم به سمتش یعنی چی؟ یعنی ساختیم؟ داریم می‌سازیم؟ خواهیم ساخت؟ قبلاً ساخته بودیم؟ برویم به سمتش می‌سازیم؟
آقا دستور زبون فارسی می‌پرسی از ما؟ اصلاً ببینم ما این همه خودرو و خودروساز داریم... ۱۹ تا وزارتخونه و وزیر و غیره داریم شما چرا گیر دادی به خودرو هوشمند؟ به وزیر صمت؟
اعصاب نداری ظرافتی جان چرا... بوق‌ق‌ق‌ق‌ق‌ق.
میم.ظرافتی 
منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.