دادستان مرکز استان فارس از رسیدگی به پرونده گروگان‌گیری شیراز در شعبه ویژه دادسرای جنایی این کلان‌شهر خبر داد.

پیگیری پرونده گروگان‌گیری شیراز در شعبه ویژه دادسرای جنایی

به گزارش قدس آنلاین، سیدمصطفی بحرینی امروز، ۱۲ آذرماه در رابطه با جزئیات گروگانگیری در شیراز اظهار کرد: حدود ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته گزارش آدم‌ربایی به پلیس آگاهی و دادستانی استان فارس ارسال شد که دستورات قضایی لازم برای دستگیری گروگان‌گیران صادر شد.

وی افزود: بر اساس گزارش ارسالی اعلام شد که یک خانم و آقا توسط ۳ نفر گروگان گرفته شده‌اند که بلافاصله طرح مهار اجرا و خودروی گروگان‌گیران در جاده شیراز به کازرون شناسایی شد.

بحرینی با بیان اینکه هر ۳ گروگان‌گیر مسلح بودند،بیان کرد: در اثر تیراندازی بین گروگان‌گیران و پلیس، یکی از گروگیران مجروح و یک نفر دیگر از آن‌ها فوت کرد و گروگان‌گیر سوم نیز متواری شده است.

دادستان مرکز استان فارس اظهار کرد: متأسفانه یکی از گروگان‌ها به علت شلیک از سوی گیروگان‌ گیرها مجروح شد که در بیمارستان فوت کرد.

وی با بیان اینکه گروگان‌گیرها اعضای یک خانواده بودند، گفت: در بررسی‌های اولیه این گروگان‌گیری به علت وجود مشکلات خانوادگی بوده است.

بحرینی افزود: پرونده این موضوع در شعبه ویژه پلیس آگاهی و شعبه ویژه دادسرای جنایی شیراز در حال رسیدگی و تحقیقات اولیه توسط بازپرس ویژه در حال انجام است و دستورات قضایی لازم برای دستگیری گروگان‌گیر سوم صادر شده است.

دادستان مرکز استان فارس در پایان بیان کرد: از گروگان‌گیرها ۲ قبضه کلت کمری، چاقو کشف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.