معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و کاهش سن بازنشستگی برای بانوان در دستور کار جدی این وزارتخانه و دولت سیزدهم است.

 تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وزارت راه و شهرسازی

به گزارش قدس آنلاین،  محمدعلی زهره ای روز یکشنبه در جمع کارکنان اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به شمار نیروهای شرکتی شاغل در این وزارتخانه گفت: رسالت و کارکردهای وزارت راه و شهرسازی متنوع ، تخصصی و فنی در بخش های مختلف است.

وی با یادآوری اینکه با پیش بینی طرح های سنگینی همچون نهضت ملی مسکن و حمل و نقل در حوزه های ریلی،هوایی و جاده ای وظیفه کارکنان را سنگین تر شده است، اضافه کرد: بهبود فضای کار به ویژه زنگ ورزش برای شاداب سازی کارکنان وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: اعطای تسهیلات بانکی، مسکن, تجلیل از کارکنان نمونه، زنگ ورزش،تجلیل از بازنشستگان، تعمیر و تجهیز مهمانسراها و پرداخت فوق العاده از دیگر برنامه های دولت سیزدهم برای رفاه کارکنان وزارت راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰هزار نفر نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور مشغول به کار هستند تاکید کرد که این خدمات شامل همه نیروها حتی کارکنان شرکتی می شود.

زهره ای تصریح کرد: بخشی از کارکنان وزارت راه و شهرسازی که شامل ۱۶سازمان می شود وام بانکی دریافت کرده اند و بقیه در هم در نوبت دریافت وام هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با یادآوری اینکه برخی مهمانسراها در شأن کارکنان نیستند عنوان کرد:تعمیر و تجهیز همه مهمانسراهای سراسر کشور موضوع مهم دیگری است که به شکل جدی در دست انجام است.

وی در مورد طرح تجلیل از کارکنان نمونه عنوان کرد که براساس این طرح و ارایه رزومه در هر استان کشور پنج نفر انتخاب و در آیینی که بهمن ماه امسال برگزار می شود از آنان تجلیل خواهد شد.

وی اصلاح حکم های فوق العاده کارکنان وزارت راه و شهرسازی کارکنان ۳۵درصد به ۵۰درصد از دیگر برنامه های دولت سیزدهم به منظور جلب رضایت کارکنان وزارت راه و شهرسازی ذکر کرد.

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و کار معین و کاهش سن بازنشستگی برای بانوان شاغل در وزارت راه و شهرسازی و در نظر گرفتن برنامه هایی برای مسافرت با توجه به سنگینی کار این نیروهای انسانی از خواسته های کارکنان راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.