پلیس آمریکا خبر داد که بر اثر چاقوکشی امروز (یکشنبه) در منطقه «کویینز» شهر نیویورک چهار نفر از جمله ۲ کودک کشته و یک نفر به شدت مجروح شده است. 

چاقوکشی در نیویورک چهار کشته و یک زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین پلیس نیویورک قربانیان این حادثه را در خانه‌ای که به آتش کشیده شده بود، پیدا کرد و همچنین گزارش شده که فرد مظنون، جان خود را از دست داده است.

پلیس اعلام کرد که یک دختر ۱۱ ساله، یک پسر ۱۲ ساله، یک زن ۴۴ ساله و یک مرد ۳۰ ساله در جریان این چاقوکشی کشته شدند و گمان می‌رود همه اعضای یک خانواده باشند. همچنین یک زن ۶۱ ساله با ضربات متعدد چاقو به بیمارستان منتقل شده و شرایط وخیمی دارد.

جفری مدری (Jeffrey Maddrey) رئیس پلیس شهر نیویورک امروز(یکشنبه) در نشستی خبری گفت: پلیس حوالی ساعت ۵ صبح [به وقت محلی]، تماسی از یک زن جوان دریافت کرد که گفت عمو/دایی زاده‌اش اعضای خانواده‌اش را می‌کشد.

پس از دریافت این تماس، ۲ افسر پلیس به محل حادثه اعزام شدند و در آنجا مردی را دیدند که با چمدانی به بیرون می‌رفت. هنگامی که افسران پلیس سعی کردند با فرد مظنون صحبت کنند، وی روی ماموران چاقو کشید و آن‌ها را زخمی کرد. سپس یکی از افسران با ضرب گلوله، مظنون را کشت.

پلیس همچنین درباره آتش‌سوزی محل حادثه اعلام کرد که مظنون به احتمال زیاد هنگام خروج از خانه، مبل راحتی را آتش زده است.

بر اساس این گزارش، مظنون چاقوکشی یک مرد ۳۸ ساله ساکن محله «برانکس» شهر نیویورک بوده که پیشتر یک بار به دلیل خشونت خانگی دستگیر شده بود.

 تیراندازی و چاقو کشی در معابر و اماکن عمومی در آمریکا همواره در صدر بیشترین حوادث قرار دارد و تعداد زیادی از تیراندازی‌ها در ایالات متحده نه در اماکن عمومی بلکه در خانه‌ها اتفاق می‌افتد و آمار تیراندازی و جرم در این کشور بالا است.

آمریکا بعنوان مسلح‌ترین کشور جهان همواره شاهد تیراندازهای گروهی بوده، بطوری‌که بنابر آمار «بایگان خشونت با اسحله» آمریکا (GVA)، تا پایان اکتبر ۲۰۲۳ حدود ۵۲۰ مورد از این تیراندازی‌ها ۶۲۱ نفر کشته و بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر نیز مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.