همزمان با برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی، بنیاد فرهنگی رضوی با ارائه جدیدترین فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی مجموعه‌های خود در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

نمود دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی مدارس امام رضا(ع) در نمایشگاه پژوهش

به گزارش قدس آنلاین، امسال بنیاد فرهنگی رضوی با شاخص‌ترین دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی 15 مدرسه امام رضا(ع) و پژوهش‌سرای امام رضا(ع) از روز پنجشنبه، نهم آذرماه پا به سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد گذاشته تا در کنار سایر مجموعه‌های علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی تا 12 آذر با معرفی فعالیت‌ها و محصولات خود در خدمت بازدیدکنندگان باشد. 
فعالیت‌های پژوهش‌سرای امام رضا(ع) در طول یکسال اخیر در سه حوزه اقدامات مبتنی بر جریان‌سازی علمی، تألیفات پرسنل مدارس امام رضا(ع) و نیز محصولات خروجی فرایند یادگیری از جمله رونمایی بسته محصولات پارک گیاهان دارویی پژوهش‌سرا قابل مشاهده است. 
شاخص‌ترین فعالیت‌های پژوهش‌سرای امام رضا(ع) در مدت یکسال اخیر اعم از تألیف کتاب «آزمایش و سرگرمی»، انتخاب تیم ذرات بنیادین به عنوان یکی از 10 پروپوزال برتر دهمین دوره مسابقات بین المللی BL4S، دبیرخانه بخش دانش آموزی جشنواره ملی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ع)، اخذ نمایندگی برگزاری مسابقات دانش آموزی مجمع آژانس‌های فضایی منطقه آسیا و اقیانوسیه، تشکیل تیم تربیت اقتصادی و تولید محتوای رسانه‌ای در قالب رئال موشن و پویانمایی و... هستند. علاوه بر این، 8 اقدام صورت گرفته در حوزه روش‌های تدریس و آموزشی، در قالب اینفوگرافی در معرض دید و استفاده بازدیدکنندگان قرار گرفته است. 

این خبر می‌افزاید، بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی تا تاریخ ۱۲ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.