مشهد- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از روی استیصال و درماندگی است و پیروزی نهایی از آن مقاومت است.

پیروزی نهایی از آنِ جبهه مقاومت است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام برهان باقری عصر دوشنبه در جمع کارکنان ناحیه بسیج سپاه سبزوار اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از روی استیصال و درماندگی است و پیروزی نهایی از آن مقاومت است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در غزه افزود: رژیم صهیونیستی با این جنایت‌ها و کودک کشی‌ها قبر خود را کنده است.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی، همه معادلات دشمن خبیث را برهم زد و آنها را به شوک فرو برد و از سر استیصال به کودک کشی و جنایت دست زدند.

باقری با اشاره به اینکه موج حرکت ملت‌ها علیه رژیم صهیونیستی که شروع شده حرکت مبارکی است افزود: مطمئن هستیم آینده از آن فلسطین است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به حمایت کشورهای غربی از جنایت علیه ملت‌های مظلوم افزود: حمایت امروز غرب از رژیم غاصب ناشی از این است که بنیاد آمریکا و حامیانش بر ظلم و چپاول ثروت‌های ملل مظلوم بنا شده و تاریخ آمریکا نشان می‌دهد که بزرگترین اشغالگر است.

وی به هراس سردمداران غرب از بیداری اسلامی اشاره و اضافه کرد: در گام دوم انقلاب شاهد خواهیم بود که فرهنگ منحط غرب رو به اضمحلال است و اسلام ناب محمدی سراسر جهان را فرا خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.