مسوول واحد برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور پویش «دوشنبه‌های ورزشی» با رویکرد اهدای خون توسط ورزشکاران در پایگاه انتقال خون خراسان رضوی آغاز شد.

آغاز پویش اهدای خون دوشنبه‌های ورزشی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد شریف‌الحسینی روز دوشنبه در حاشیه اجرای این پویش اظهار کرد: این پویش با هدف پیوند ورزش و اهدای خون برای نخستین بار در کشور از استان خراسان رضوی و شهر مشهد آغاز شده است.

مسوول واحد برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون استان خراسان رضوی افزود: هر هفته در روزهای دوشنبه اعضای یک هیات ورزشی استان همراه با ورزشکاران همان رشته با حضور در پایگاه‌های انتقال خون دایر در مشهد برای مشارکت در این امر خیرخواهانه حضور می‌یابند.

حضور ۲۵ نفر از ورزشکاران زورخانه‌ای و پهلوانی در نخستین دوشنبه ورزشی

مسئول روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی نیز در این رابطه اظهار کرد: این پویش با پیگیری‌های این اداره و به همت هیات‌های ورزشی در راستای ترغیب شهروندان به اهدای خون و کمک به نیازمندان به خون و فرآورده‌های آن در کشور، در دستور کار قرار گرفت که از امروز آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

مصطفی مهدوی‌ارفع افزود: نخستین برنامه از این پویش امروز با حضور هیات ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و ۲۵ نفر از ورزشکاران این رشته در پایگاه انتقال خون امام رضا(ع) در مشهد شروع شد و امیدواریم بزرگترین رویداد ورزش شهروندی در مشهد مقدس رقم بخورد.
وی ادامه داد: دوشنبه‌های هر هفته هیات‌های مختلف ورزشی به صورت سازمان یافته با حضور در پایگاه‌های اهدای خون برای ترغیب ورزشکاران و جوانان با اجرای نمایش در محوطه ساختمان و پس از آن با اهدای خون در راستای فرهنگ ایثار اهدای خون قدم بر خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.