سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از روز اول شروع به کارم در تیم ملی عملکرد خوب بازیکنان در لیگ و حضور آنان در باشگاه‌شان بوده است.

شمسایی: ملاک دعوت شدن بازیکنان به تیم ملی عملکرد آنها در لیگ است

به گزارش قدس آنلاین وحید شمسایی، درمورد انتخاب و اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت حضور در بازی دوستانه روسیه اضهار داشت: از روز اول که شروع به کار کردم گفتم که ملاک من و تفکر کادر فنی عملکرد خوب بازیکنان در لیگ و حضور آنان در باشگاه‌شان است.

وی ادامه داد: در این مدت که بازی‌های لیگ را زیر نظر داشتیم عده‌ای جوان را که عملکرد خوبی در لیگ داشتند را برای اولین بار به تیم ملی دعوت کردیم که خدا را شکر عملکرد خوبی هم از خود نشان دادند. در لیست جدید هم علی‌اصغر حسن‌زاده از این امر مستثنی نبود. وی عملکرد قابل قبولی در لیگ و باشگاه خود داشته است از طرفی او بازیکن بزرگ و قابل احترامی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هر کسی که می‌خواهد در تیم ملی حضور داشته باشد باید برای پیراهن این تیم بجگند. برای من فرقی ندارد که چه کسی به تیم ملی دعوت می‌شود. مهم موفقیت این تیم است، نه اشخاص. همانطور که قبلاً گفتم تفکر کادر فنی حضور ۸ بازیکن زیر ۲۷ و۲۶ در تیم ملی بوده است و سعی کردیم تعدادی از با تجربه‌ها که در لیگ هم عملکرد خوبی دارند را به تیم ملی دعوت کنیم. برای من همیشه نام تیم ملی از هر اسم و عنوانی مهمتر بوده است و هر کسی که بتواند تلاش کند و به تیم ملی کمک کند را دعوت می‌کنیم و  همیشه گفتم هیچکسی جایگاه ثابتی در تیم ملی ندارد و درب این تیم بر روی همه باز است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.