ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) اذعان کرد که یک افسر و دو نظامی دیگر این رژیم در جریان نبردهای زمینی در برابر مقاومت فلسطین کشته و چهار نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

اذعان اسراییل به کشته شدن سه افسر و نظامی خود در غزه/ شلیک ۱۱ هزار راکت مقاومت

به گزارش قدس آنلاین، "ابو عبیده" سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز دوشنبه شب از انهدام ۲۸ تانک، خودروی زرهی و نفربر ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه خبر داده بود.

از آغاز نبرد طوفان الاقصی، شمار صهیونیست های به هلاکت رسیده بنابر اعلام منابع صهیونیستی حدود ۱۵۰۰ نفر بوده که بیش از ۴۰۰ نفر آن از نظامیان صهیونیست هستند. هر چند منابع مقاومت شمار نظامیان صهیونیست در جنگ غزه را بسیار بیشتر از آمار اعلامی می دانند که یکی از اسناد صحت این خبر دفن ۵۰ نظامی صهیونیست طی یک روز و فقط در یک گورستان صهیونیست ها می باشد.

رزمندگان مقاومت فلسطین در طول جنگ ۴۸ روزه رژیم صهیونیستی در غزه موفق شدند ۳۳۵ تانک مرکاوای ۴، نفربر، خودروی زرهی، بولدوزر و بیل مکانیکی رژیم صهیونیستی را به طور کلی یا جزئی منهدم کنند. (البته باید تانک های منهدم شده رژیم صهیونیستی طی سه روز اخیر را نیز با آن اضافه کرد)

ارتش اسراییل همچنین اعلام کرده که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) تاکنون مقاومت فلسطین (در پاسخ به بمباران ها و جنایات بی وقفه رژیم صهیونیستی در غزه) ۱۱ هزار راکت به سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.