دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر از هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

حواشی دیدار پرسپولیس و الدحیل؛ از بلیت ۳ میلیونی تا حمایت هواداران از یحیی

به گزارش قدس آنلاین دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل عربستان از هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

شرایط ۲ تیم در گروه E مسابقات کاملا متفاوت است. الدحیل با ۴ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و شانسی برای صعود به مرحله حذفی ندارد و عملا این دیدار برای نماینده قطری تشریفاتی محسوب می‌شود، اما وضعیت پرسپولیس به گونه‌ای دیگر است.

این دیدار برای سرخ‌پوشان حکم مرگ‌وزندگی دارد. شاگردان یحیی گل محمدی با ۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارند و با کسب ۳ امتیاز کامل این دیدار می‌توانند بدون اما اگر به عنوان یکی از ۳ تیم برتر دوم گروه‌ها به مرحله حذفی صعود کنند.

کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در فاصله کمتر از سه ساعت تا شروع بازی از طریق بلندگوهای ورزشگاه با هواداران حاضر در ورزشگاه تمرین حمایت از تیم مقابل الدحیل را انجام دادند.

تیم فوتبال بانوان آذرخش شهریار که در لیگ دو فوتبال بانوان حضور دارد نیز برای تماشا این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

همانند دیگر بازی‌های مهم متاسفانه بازار سیاه بلیت فروشی نیز برای این دیدار وجود دارد و تعداد زیادی از هواداران بدون بلیط در درب غربی ورزشگاه آزادی حضور دارند، که طبق اظهارات هواداران حاضر در ورزشگاه بلیت تا سقف ۳ میلیون تومان هم در بازار سیاه فروخته می‌شود.

یحیی گل‌محمدی بعد از ورود به زمین برای بازبینی وضعیت چمن ورزشگاه آزادی با تشویق شدید هوادران پرسپولیس مورد حمایت قرار گرفت. وحید امیری بازیکن مصدوم سرخ‌پوشان نیز مورد تشویق قرار گرفت.

به فاصله دو ساعت مانده به شروع بازی جایگاه مخصوص بانوان کاملا تکمیل شده در حالی که هنوز بانوان زیادی در بیرون ورزشگاه حضور دارند. در نهایت به فاصله ۹۰ دقیقه تا شروع بازی ظرفیت تعیین شده ورزشگاه تقریبا تکمیل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.