معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دانشجویان نخبگان و فرماندهان جنگ‌های فرهنگی و علمی هستند.

دانشجویان نخبگان و فرماندهان جنگ‌های فرهنگی و علمی هستند

به گزارش قدس خراسان، سید هادی طباطبایی عصر سه شنبه در نشست مشترک با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تربت حیدریه اظهار کرد: حفظ و تشدید تحریم‌ها و ایجاد اغتشاش در ایران از برنامه‌های اصلی دشمن است، لذا باید مراقبت کنیم مطالب را بدون مطالعه و تحقیق بازنشر ندهیم و هر آنچه که می‌بینم در خصوص آن تحقیق کنیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: دشمن بعد از اغتشاشات پاییز پارسال به نفوذ رسانه و شبکه‌های اجتماعی امی‌دوار شده و لذا توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه رفته و ما هم باید با همان قدرت و همت در میدان حاضر باشیم.

وی گفت: دانشجویان نخبگان و فرماندهان جنگ‌های فرهنگی و علمی هستند و دو انتظار از آنها وجود دارد که علاوه بر حضور در میدان‌های علمی در حوزه جهاد تبیین نیز پیشقدم باشند.

طباطبایی بیان کرد: هدف از دانشگاه هم این است که سلاحی به دانشجو بدهد که در راه پیشرفت کشور موفق باشد، در عین حال حضور و آمادگی برای انواع توطئه‌ها در جنگ ترکیبی و شناختی لازم است و از دانشجو انتظار است که در این جنگ علمی میدان‌دار باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه جهاد علمی مهم‌ترین تکلیف دانشجویان است، اظهار کرد: جهاد دانشجویان همان جهاد علمی است که در عرصه‌های مختلف، کشور را رشد دهند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان به عنوان نخبگان علمی‌کشور صاحب فکر و نفوذ هستند و لازم است دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند، گفت: جمهوری اسلامی را نه با دوران پهلوی بلکه باید با دنیا مقایسه کرد و مستندات و همه آمار و ارقام مختلف موجود است.

طباطبایی به بخشی از این دستاوردها اشاره کرد و گفت: در سال ۵۷ بالغ بر ۳۰ درصد پزشکان کشور وارداتی از پاکستان و هند بودند و اکنون فقط ۸ هزار دانشجوی پزشکی در کشور تحصیل می‌کنند و از ۵۲ کشور دنیا برای سخت‌ترین عمل‌های جراحی به ایران می‌آیند.

وی ادامه داد: در تولید دارو بالغ بر ۹۵ درصد به خودکفایی رسیدیم و جزو سه کشور پیوند سر و پنجمین کشور در تولید پهباد دنیا هستیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: امروز زیردریایی و کشتی‌های غول پیکر می‌سازیم و همه این موفقیت‌ها در حالی رقم خورده که در شدیدترین محاصره اقتصادی و کمرشکن قرار گرفتیم اما این وضعیت و پیشرفت را همین دانشجویان رقم زدند.

وی به موضوع مهم انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری اشاره کرد و افزود: همه کسانی که دل در گرو ایران و نظام اسلامی‌دارند باید وارد عرصه انتخابات شوند و هرکدام تک‌تک رسالت خود را در راستای افزایش میزان مشارکت به انجام برسانند و حداقل ین مهم را تبیین کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.