مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رعایت سقف قراردادها باعث شد تیم با همین شرایط به میدان برود و نتوانستیم بازیکن مطرحی را جذب کنیم، هواداران ناراحت هستند اما مشکلی بین مدیریت و کادر فنی نیست و سعی می‌کنیم فضا را آرام کنیم.

درویش: سقف قرارداد کار دستمان داد/ لوکادیا هم بدون نظر گل‌محمدی جذب شده بود!

به گزارش قدس آنلاین رضا درویش بعد شکست پرسپولیس برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا و حذف این تیم در ورزشگاه آزادی تهران تاکید کرد: در ابتدا باید از هواداران عذرخواهی کنم، بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ادامه بازی منطقی را از تیم شاهد بودیم اما اسیر ضد حمله شدیم و در نهایت هم بازنده زمین بازی را ترک کردیم.

وی ادامه داد: وقتی در اواخر بازی پنالتی از دست می رود باید به فکر ضدحمله می‌بودیم که نبودیم، نتوانستیم از فرصت‌هایی که داشتیم بهره ببریم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقادها و شعارهای تند هواداران در این دیدار که خواستار استعفای وی و گل‌محمدی شده بودند، یادآور شد: مهاجم را باید سرمربی معرفی کند اما یکی از دلایل همین سقف قرارداد بود چراکه نباید از آن رد می‌شدیم و اگر چنین می‌شد مشکلاتی برای تیم به وجود می‌آمد. وقتی سقف را رعایت کنیم همین می‌شود، باید بازیکنی بهتر را می‌گرفتیم که هزینه دارد اما این هزینه‌ها را نمی‌توان پرداخت کرد.

درویش تصریح کرد: هوادار ناراحت است، دوست داشت پرسپولیس امشب برنده باشد اما دیدید که بازیکنان هم چقدر ناراحت بودند، این شرایط برای همه ماست اما روزی هم که جام گرفتیم، همین هواداران تشویق می‌کردند و فوتبال همین است.

وی در خصوص اینکه آیا همکاری درویش و گل‌محمدی ادامه خواهد یافت یا خیر و اینکه باهویی را بدون نظر سرمربی پرسپولیس جذب شده است، گفت: مشکلی بین مدیریت و کادر فنی نیست و این حرف‌های فضای مجازی است. در مورد باهویی بدون نظر کادر فنی جذب شد اما لوکادیا هم بدون نظر او جذب شده بود و همیشه نباید نیمه خالی لیوان را دید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.