جو بایدن گفت که اگر با دونالد ترامپ روبه‌رو نمی‌شد، احتمالا از رقابت برای انتخاب مجدد در سال ۲۰۲۴ صرف‌نظر می‌کرد چون این کاندیدای جمهوری خواه تهدیدی منحصر به ‌فرد برای ایالات متحده محسوب می‌شود.

بایدن: ترامپ تهدید وجودی برای نظام حکومتی آمریکا است

به گزارش قدس آنلاین؛ جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در یک رویداد جمع آوری کمک‌های مالی برای کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ خود در حومه بوستون گفت: اگر ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی کاندیدا نمی‌شد، من هم نمی‌آمدم. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم او پیروز شود.

به نقل از خبرگزاری رویترز، این گفته‌ها از سوی بایدن در این رویداد در حالی مطرح شده که حتی رای دهندگان دموکرات هم نگران سن بایدن هستند. رئیس جمهوری آمریکا ماه گذشته میلادی ۸۱ ساله شد و پیرترین رئیس جمهوری در تاریخ ایالات متحده محسوب می‌شود.

بایدن همچنین به خبرنگاران گفت که از این رقابت انتخاباتی کنار نمی‌رود و افزود: الان نه. ترامپ کاندیدا شده و من هم همین‌طور.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اگر ترامپ کاندیدا نمی‌شد، او چه کار می‌کرد، گفت: فکر می‌کنم من هم کاندیدا نمی‌شدم.

رئیس جمهوری آمریکا، رقیب جمهوری خواه خود، دونالد ترامپ را تهدیدی برای نظام حکومتی این کشور توصیف کرد.

به گزارش ای بی سی نیوز، بایدن در اولین کمپین از سه کمپین جمع آوری کمک‌های مالی روز سه شنبه در بوستون گفت: «فکر نمی‌کنم کسی شک کند که دموکراسی ما بیشتر از سال ۲۰۲۰ در خطر است.»

وی افزود: «این بار ما در مقابل یک منکر انتخابات هستیم.» وی افزود: ترامپ دیگر آنچه را در آستین دارد پنهان نمی‌کند. او به ما می‌گوید که چه خواهد کرد و آشکارا در این مورد صحبت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این روزها واقعاً چه می‌گوید، گوش کنید. او آن را با صدای بلند گفت: او می‌گوید که ۲۰۲۴ نبرد نهایی است.

بایدن ادامه داد که ترامپ یک تهدید بزرگ است و گفت: دونالد ترامپ و طرفدارانش مصمم هستند دموکراسی آمریکایی را نابود کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.