در سفر رییس‌جمهور به استان البرز برخی از پروژه‌های نیمه کاره این استان به بهره‌برداری خواهند رسید.

پروژه‌های که در سفر رییس‌جمهور به البرز افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی» روز جمعه به استان البرز سفر خواهد کرد. رئیس جمهور در این سفر یک روزه برخی از پروژه‌های عمرانی البرز را افتتاح می‌کند. یکی از مهمترین پروژه‌های راه سازی استان، آزادراه شمالی کرج (شهید سلیمانی) است که در این سفر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

دانشکده علوم پزشکی استان از دیگر پروژه‌های مهم استان است که توسط یک خیر ساخته شد و اکنون در اختیار دانشجویان پزشکی قرار گرفته است. بیمارستان ۲۶۰ تختی فردیس مورد بهره برداری هم قرار می‌گیرد.

تصفیه خانه ماهدشت که حدود ۱۵ سال در پیچ و تاب اختلافات با پیمانکاران مانده بود، افتتاح می‌شود که با سفر رئیس جمهور این موضوع در دستور کار قرار می‌گیرد.

در سفر اول رئیس جمهور به استان البرز ۶۰ درصد از کل اعتبارات مصوب جذب شده و ۶۰ درصد پروژه‌ها نیز محقق شده است که به گفته استاندار البرز بقیه هم در حال تخصیص است.

همچنین اکنون میزهای خدمت ۳۱ اداره کل با حضور نمایندگان ویژه وزرا در سطح استان البرز فعال شده و آماده پاسخگویی به مردم به صورت حضوری شده‌اند. این میزهای خدمت از امروز چهارشنبه ۱۵ آذرماه تا جمعه ۱۷ آذرماه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ در ادارات مربوطه پذیرای مردم هستند.

در مجموع ۴۳ پروژه مطرح دولتی و ۱۳ پروژه بزرگ خصوصی با اعتباری بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.