فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی"توس" یک مالخر حرفه‌ای دستگیر و بیش از ۳۰۰ قلم اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف شد.

۳۰۰ قلم اموال مسروقه از یک انبار ضایعات در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی توس با رصدهای اطلاعاتی خود به اخباری مبنی بر خرید و فروش گسترده اموال مسروقه توسط ۲ مالخر در پوشش یک انبار ضایعات دست یافتند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران این فرماندهی با کنترل نامحسوس محل، پس از اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه این افراد سودجوء با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری متهمان ۲۶ و ۲۸ ساله که پسرعمو هستند در بازرسی از انبار ۴۰ دستگاه باطری خودرو، ۱۲۰ دستگاه باطری موتورسیکلت، بیش از ۲۰۰۰ متر کابل برق، ۱۵ دستگاه موتورکولر، ۷۰ عدد پمپ آب، یک دستگاه ژنراتور بر، یک دستگاه پمپ کفکش، یک دستگاه جوش، یک دستگاه رادیات خودرو سنگین، یک دستگاه هواکش و ۳ دستگاه موتور کولر گازی و تعدادی زیادی لوازم خرده ریزه مسروقه کشف کردند.

نگهبان عنوان کرد: افراد مالخر در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود و مدعی بودند اموال کشف شده ضایعات است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به خرید اموال مسروقه از معتادان متجاهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.