مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برنامه ریزی برای احداث ورزشگاه جدید در آبادان خبر داد و گفت: همواره ورزشکاران در ترویج واقعیت ها نقش تاثیرگذاری دارند که تقویت امیدآفرینی را درپی دارد.

احداث ورزشگاه جدید در آبادان/ ورزشکاران در ترویج واقعیت‌ها نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند

به گزارش قدس آنلاین، حمید بنی تمیم بیان کرد: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر این موضوع تأکید کرده اند.

وی با بیان اینکه نقش هیات‌های ورزشی و سمن‌ها در اشاعه جهاد تبیین بسیار مهم است افزود: ورزشکاران نقش مهمی در جهاد تبیین و ترویج واقعیت داشته و می‌توانند موفقیت‌ها را به بهترین شکل ممکن در سطح جامعه بازتاب دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ارتباط مربیان ورزشی با قشر نوجوان و جوان گفت: این افراد می توانند در راستای تحقق جهاد تبیین نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

وی افزود: ورزشکاران استان در راستای جهاد تبیین با در دست داشتن پرچم کشورمان و ذکر و نام مبارک ائمه اطهار، بزرگترین جهاد تبیین را در میادین ورزشی رقم می‌زنند.

بنی تمیم امیدآفرینی در سطح جامعه را بسیار ضروری دانست و گفت: فعالیت‌های ورزشی در کنار برنامه‌های تربیتی و تفریحی باید در دستور کار ورزشکاران و هیات‌های ورزشی باشد همچنین لازم است که ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در بحث امیدآفرینی پیشگام باشند.

وی افزود: ۷۰۰ پروژه نیمه کاره ورزشی در استان از دوره قبل به جا مانده بود که در گام اول پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد را احصا کردیم. امیدوارم تا دهه فجر و پایان سال، تعداد پروژه های ورزشی افتتاح شده در استان به عدد ۱۰۰ مورد برسد.

بنی تمیم با اشاره به افتتاح خانه کاراته در مجموعه "بابک معتمد"، خانه هندبال در کوی پلیس و پیست اسکیت در شهر اهواز گفت: اکنون ۲۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته داریم.

وی در پایان گفت: یکی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری، اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال برای احداث ورزشگاه جدید در آبادان است که به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.