مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: روز دانشجو تبلوری از روحیه استکبارستیزی و سلطه ناپذیری مردم ایران است.

 روز دانشجو روز تبلور استکبارستیزی است

به گزارش قدس خراسان، دستیار وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی پنجشنبه شب به مناسبت روز دانشجو در جمع دبیران، فعالان و نحبگان تشکل‌های دانشجویی مشهد افزود: دانشجویان ایرانی در ۷۰ سال پیش ماهیت جرثومه فساد غرب را درک کردند و روز دانشجو عینیتی از مردم ایران در درکِ به هنگام موقف‌ ها و موقعیت‌ های ضروری است.

وی بیان کرد: بر همه دانشجویانی که در این ۷۰ سال پرچم استکبارستیزی را در دست داشته اند، درود می‌فرستیم.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی اظهار کرد: جوانان امروز نسبت به ارزش‌های الهی دلبسته‌ تر هستند، جوانانی که امروز سلامت دین و عفت خود را در بین متغیرهای پیچیده حفظ می‌کنند و با جان خود پای ولایت ایستاده اند، چیزی از جوانان دوران دفاع مقدس کم ندارند.

دستیار وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: دشمن خیال واهی کرده است که می‌تواند با غول رسانه‌ ای و تیرهای سهمگین مجازی جوانان ما را از صحنه خارج کند، در حالیکه پارسال از همین دانشگاه‌ ها، دانشجویانی بودند که حماسه‌ ها آفریدند و بسیاری از موفقیت‌ های نظام در مواجهه با نظام سلطه و جنگ ترکیبی هم محصول مکتب فکری استکبار ستیزی ۱۶ آذر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بیش از ۷۰ روز است که جهان شاهد صحنه‌ هایی از جنگی است که ارزش‌ های به مسلخ رفته انسانی تحت حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر غرب را به نمایش گذاشته است.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: در صحنه مصاف طوفان الاقصی شناخت ارزش‌های پوشالی نظام لیبرالیسم دشوار نیست، در طی دو ماه گذشته نیروی هواییِ رژیم صهیونیستی ۱۰ هزار پرواز انجام داده و بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده است، به عبارت دیگر برای هر یک و نیم انسان یک پرواز انجام شده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تاکنون حدود سه و نیم برابر بمب اتم بر سر مردم غزه بمب ریخته است، ادامه داد: ماهیت پلید نظام لیبرالیسم بر اساس استثمار بشریت است و بر همین اساس آمریکایی‌ ها تمام ذخایر خود را از اروپا به کمک اسراییل آورده اند.

دستیار وزیر اطلاعات بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی در ابعاد مختلف به رژیم صهیونیستی شکست وارد کرد که شکست رسانه‌ای یکی از آن‌ ابعاد است.

دیدار مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با دبیران، فعالان و نحبگان تشکل‌های دانشجویی مشهد به مناسبت روز دانشجو در سالن سردار شهید سلیمانی در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.