معاون هماهنگ کننده ارتش شهید کشوری را قهرمان نمونه هوانیروز ارتش دانست و و گفت: شهید کشوری همواره در دفاع مقدس افتخارآفرینی کرد و شهید کشوری در هوانیروز تا آخرین قطره خون جنگید.

امیر دریادار سیاری: شهید کشوری در هوانیروز تا آخرین قطره خون جنگید

به گزارش قدس‌آنلاین، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره خلبان شهید احمد کشوری در سیمرغ با بیان اینکه هوا نیروز بزرگترین ناوگان  غرب آسیا را دارد اظهار داشت: با وقوع انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی استکبار و آمریکا در منطقه از بین رفت.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: با وقوع انقلاب اسلامی به منافع آمریکا در منطقه آسیب زده شد و انقلاب اسلامی توانست هیمنه پوشالی استکبار جهانی را از بین ببرد.

وی اظهار کرد: ترور شخصیت‌ها و مردم عادی  و تلاش در راه اندازی اختلافات قومی و مذهبی از تلاش‌های دشمن برای نفوذ به بدنه انقلاب بوده است.

امیر سیاری جنگ تحمیلی هشت ساله دفاع مقدس را یک جنگ جهانی دانست و گفت: در 8 سال دفاع مقدس کشورهای مختلف بلوک غرب و شرق دخالت داشتند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه با جانفشانی‌ شهیدان پیروزی‌ نصیب ملت ایران شد تصریح کرد: دشمنان قصد دارند با تغییر عقاید و باورها نفوذ کنند.

دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی به تحریم‌های مختلف علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان اینکه  دشمنان توطئه‌های مختلف را طرح‌ریزی کرده اند بیان کرد: دشمن با جنگ نرم قصد دارد مغز جوانان را تسخیر کند و بنا دارد باورهای ما را تغییر دهد.

وی به جنگ‌ تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و یادآور شد: ما با عوامل استکبار جهانی درگیر هستیم.

سیاری شهید کشوری را قهرمان نمونه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: شهید کشوری همواره در دفاع مقدس افتخارآفرینی کرد و شهید کشوری در هوانیروز تا آخرین قطره خون جنگید.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به اطاعت پذیری شهید کشوری از امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: شهید کشوری نگاهی بلند به اسلام و انقلاب داشت.

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمن نابودی انقلاب است افزود: امروز انقلاب اسلامی با صلابت در عرصه‌های مختلف درخشیده است. ایران اسلامی بازیگر اصلی منطقه بوده و عزت و افتخار برای ایران به ثمر نشسته است. امروز شاهد تحولات چشمگیری در حوزه نانو و دیگر عرصه‌ها هستیم.

وی با تاکید بر قدرت هوانیروز و ناوگان پرقدرت ایران را در منطقه غرب آسیا این توانمندی را مرهون همت و دانش جوانان منطقه دانست و تاکید کرد: رونمایی از  سامانه‌های پدافند هوایی در کشور منجر به قدرت شده است.

وی ادامه داد: امروز خط تولید ناوشکن و زیردریایی داریم که موجب افتخار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.