وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دهه ۹۰ نرخ بیکاری بین ۱۱تا ۱۲ درصد بوده که دوسال گذشته نرخ بیکاری به کانال ۷ درصد رسیده است.

وزیر تعاون:  نرخ بیکاری در ۲ سال گذشته به کانال ۷ درصد رسید

‌به گزارش قدس‌آنلاین، سید صولت مرتضوی در نشست شورای اداری شهرستان طالقان اظهار داشت: در ۶ ماهه اول سالجاری رشد اقتصادی به کانال هفت درصد رسیده است.

وی  با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی به عنوان یک دولت برآمده از آرمان‌های انقلاب است، افزود: این دولت از اصول و اعتقادات و جهان بینی اسلام است و بر لطف خدا توانست فعل ما می توانیم را به نیکی صرف نماید و گامهای بلندی را برداشته است.

وی افزود:  کارهای بسیار بزرگی در دولت در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی انجام شده که یکی از آنها  عضویت ایران در مجامع بین المللی از جمله شانگهای و بریکس قابل توجه بود و توسعه سیاسی و افزایش صادرات و ساماندهی تجاری از خدمات این دولت بود.

مرتضوی بیان کرد: افرادی که از گزینه های مختلف برای ایران حذف می زدند امروز واره ای جز گزینه ای به جز احترام به مردم ایران در برابر است و این به برکت تلاشهای نیروهای کاردان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به بره برداری رسیده و بیش از۱۰۰ کیلومتر طرح رسلی و راه ام به بهره برداری رسیده و اقدامات زیادی در ایجاد و بهسازی راه روستایی انجام شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآورشد که  در بخش تولیدات کشاورزی این دولت توانست میزان  تولیدات  گندم ۴/۵ تن را به نزدیک ۱۱ میلیون تن برساند و در بخش صنعت و معدن هک اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

مرتضوی یادآورشد:  در بخش نفت گاز و پتروشیمی به تولید قبل از تحریم میرسیم و صادرات ما به یک ملیون و ۷۰۰ هزار بشکه رسیده است.

وزیر کار از تونل در دست احداث هشتگرد طالقان بازدید کرد

مرتضوی بعد از ظهر امروز از تونل در دست ساخت در محور هشتگرد طالقان بازدید کرد.در این بازدید که با همراهی فرماندار طالقان و مدیر کل کار البرز  انجام شد پیمانکار تونل توضیحاتی در مورد آخرین وضعیت پیشرفت تونل در دست ساخت ارائه کرد.

وزیر تعاون دقایقی قبل طالقان را به مقصد کرج برای شرکت در جلسه شورای اداری استان البرز با حضور رییس جمهور ترک کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.