سرمربی ملوان با بیان اینکه فوتبال روی بدش را به ملوان نشان داد، گفت: بازیکنان ملوان در کنار حملات زیاد موفق به گلزنی نشدند و این بازی روز ملوان نبود.

مهدی تارتار: فوتبال روی بدش را به ملوان نشان داد

به گزارش قدس‌آنلاین، مهدی تارتار عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی با شمس آذر قزوین با تقدیر از حضور و حمایت تماشاگران و هواداران اظهار کرد: هواداران و مردم خوب انزلی در زیر هوای بارانی به ورزشگاه آمدند و در تشویق از تیم ملوان سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه بازی امروز بسیار با کیفیت بود، افزود: فوتبال غیرقابل پیش بینی است، تیم ملوان در حالی که می‌توانستند گل بزنند در حین ناباوری گل خوردند.

سرمربی ملوان با اشاره به مصدومیت حین بازی پویا پورعلی در جریان ضد حمله شمس آذر بیان کرد: مصدومیت پویا پورعلی در ضد حمله شمس آذر سبب شد تا گل را دریافت کنیم به نظرم بازیکنان شمس آذر متوجه مصدومیت بازیکن ما نشدند وگرنه بازی جوانمردانه را انجام می‌دادند.

تارتار با اشاره به اینکه گل اول شمس آذر مشکوک به آفساید بود، گفت: با دریافت گل اول روند بازی به نفع شمس آذر ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه فوتبال روی بدش را به ملوان نشان داد، افزود: بازیکنان ملوان در کنار حملات زیاد موفق به گلزنی نشدند و این بازی روز ملوان نبود.

سرمربی ملوان با تاکید بر لزوم درس پذیری از شکست و هر بازی بیان کرد: این شکست می‌تواند درس و عبرتی باشد که هیچ حریفی را دست کم نگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.