شبکه اطلاع رسانی "المرصاد" وابسته به استخبارات طالبان در بیانیه‌ای اعلام کرد در عملیات نیروهای امنیتی یکی از اعضای وابسته به داعش کشته و تعدادی نیز بازداشت شدند.

انهدام گروه تروریستی داعش در غرب افغانستان

به گزارش قدس آنلاین، این تیم تروریستی در عملیات‌های ضد شیعی در هرات دست داشته و از فرد کشته‌ شده دو قبضه سلاح نیز به دست آمده است.

آخرین اقدام کور تروریستی این گروه روز جمعه، دهم آذرماه بود که به کشته شدن شماری از شیعیان در شهرک جبرئیل هرات منجر شد.

گفته شده است برخی افراد بازداشت شده افراد بسیار مهمی هستند که در جنایات زیادی دست دارند.

بر اساس گزارش طالبان یک تیم تخصصی فنی و حرفه‌ای تحقیقات خود را در این باره آغاز کرد و انتظار می‌رود در این زمینه جزئیات بیشتری به دست آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 0
    طالبان چه بخشی از افغانستان باشد یا نباشد بجرم جنایات بیشمار باید نابود شوند.انسان نماهای عقبمانده ذهنی و فقیر و جاهل و رشد یافته در توحش مانند داعش و طالبان و بوکوحرام و غیره که در ازای دریافت مبلغی ناچیز به هر جرم و جنایت و تجاوزی دست میزنند، بدون انکه بدانند خدا از این رفتار اهریمنی خشمگین است و کفر عدالتگرا را بر دین منحرف و ظالم ترجیح میدهد، الت دست اهریمنان قدرت طلب دین ابزار شده و جهان ارمیده در اعتماد و حسن نیت را بخون کشیده اند. برای محو طالبان و داعش و دیگر گروههای اهریمنی که همگی ماهیت و فرماندهی واحد اما عناوین متفاوت دارند کافیست منابع مال انها قطع شود و مانند سابق به کشاورزی و دامداری یا کارگری بپردازند. طالبان با ادعای ازبین بردن داعش میخواهد خود را منجی مردم تلقی و اعتماد انها را جلب کند اما داعش و طالبان دو روی یک سکه اند و درگیریهای ظاهری انها عوامفریبی است.