سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم من زحمت کشید و در ادامه هم از تمام توانمان استفاده می‌کنیم تا موفق باشیم.

نکونام: بازیکنانم تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار با فولاد اظهار داشت: ۴ سال خوب را اینجا داشتیم و خوشحالم دوستان را می‌بینم. به تمام هواداران فولاد سلام عرض می‌کنم. هواداران دو تیم جو فوق العاده‌ای را رقم زدند. از آن‌ها به خاطر این حضور فوق العاده تشکر می‌کنم.

*می‌دانستیم فولاد دنبال ضدحمله است

وی افزود: از تمام توانمان برای بردن بازی استفاده کردیم. می‌دانستیم فولاد به دنبال ضد حمله است. یک دو مورد اشتباه داشتیم و حریف به دروازه ما نزدیک شد ولی بازی کاملا در کنترل ما بود. حریف چند لایه دفاع می‌کرد و رسیدن به دروازه‌شان سخت بود. در این مواقع نیاز به بازیکنان خلاق است که بتوانند در لحظه نتیجه را عوض کنند. از تمام بازیکنان و توانایی تیم استفاده کردیم. تعویض کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم برنده باشیم.

*بازیکنانم تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند

سرمربی استقلال گفت: تیم ما از بالا پرفشار و خیلی خوب بازی کرد. تیم حریف را تحت فشار قراردادیم. این تیم در زمین خودش بازی‌های خوبی را انجام داده بود، نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم ولی بازیکنان من تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند. تا اینجا تیم من زحمت خودش را کشیده است. در ادامه هم از تمام توان‌مان استفاده می‌کنیم تا بتوانیم همه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

*بازیکن ما ابرویش ترکید!

نکونام در خصوص اینکه امروز برخوردها نامهربانانه بود، گفت: نمی‌دانم این نامهربانانه چیست؟ ولی بازی جاندار و درگیرانه‌ای بود. بازیکن ما مصدوم شد و ابرویش ترکید! بازیکن حریف سرش ترکید!

وی در مورد اینکه درپایان بازی درگیری به وجود آمد، عنوان کرد: من ندیدم که بخواهم توضیح بدهم.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه آیا در این بازی نگاه دیگری به فولاد داشت، گفت: من اصلا در فوتبال به مورد خاصی نگاه نمی‌کنم. تمام تمرکزم این است که حریف چگونه بازی می‌کند. نقاط ضعف و قوتش را آنالیز کنیم تا به موفقیت برسیم.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.