رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت وام‌های تحصیلی تا پایان آذر خبر داد.

ثبت نام ۸۶ هزار دانشجو برای دریافت وام‌های دانشجویی/ وام‌های تحصیلی تا پایان آذر پرداخت می‌شود

هر ساله وزارت علوم با تخصیص مبلغی برای وام های دانشجویی، سعی در یاری رساندن به  دانشجویان برای تامین نیازهای تحصیلی و مالی دارد، مدیریت انواع وام‌های تحصیلی و دانشجویی را صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم بر عهده دارد.

وام‌های دانشجویی انواع مختلفی دارد و با عناوین وام ضروری، وام شهریه، وام ودیعه مسکن، وام ازدواج و غیره از سوی صندوق رفاه دانشجویان در اختیار دانشجویان دانشگاه های کشور قرار می‌گیرد؛ به تازگی سازمان برنامه و بودجه مقداری از بودجه صندوق رفاه دانشجویان را پرداخت کرده است و مسوولان این صندوق نیز پرداخت وام های ضروری را آغاز کردند، به طوریکه تاکنون ۱۷ هزار دانشجو این وام را تحویل گرفته اند.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: حدود ۸۶ هزار دانشجو برای دریافت وام‌های دانشجویی ثبت نام کرده‌اند، تاکنون ۱۱۴ میلیارد تومان وام ضروری به حساب ۱۷ هزار دانشجو واریز شده است و وام ودیعه مسکن را برای کسانی که واجد شرایط بودند و دانشگاه تایید کرده است، در مرحله اول پرداخت کردیم و در این بین وام ضروری هم پرداخت کردیم.

وی افزود: در حال ثبت نام وام تحصیلی هستیم و دانشگاه‌ها فرصت دارند لیست‌ها را سریعتر نهایی و ارسال کنند تا ان‌شالله تا آخر این ماه وام تحصیلی را پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.