سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان از انجام ۴۱۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد برای ۱۳۷۴ مورد پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

تشکیل ۱۳۷۴ پرونده تعزیراتی در بازار محصولات کشاورزی همدان

به گزارش قدس انلاین، مسعود سعیدی با بیان اینکه برای ۲۸۱۹ پرونده عدم احراز تخلف ثبت شده و برای ۱۳۷۴ مورد پرونده تعزیراتی تشکیل شده است افزود: طی بازرسی‌ها هفت پرونده قاچاق کالا در استان از ابتدای سال تاکنون کشف شده که ارزش ریالی این کشفیات ۱۹ میلیارد تومان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان، ۱۷ میلیارد و ۲۹۴ میلیون تومان پرونده تشکیل شده است، ادامه داد: همچنین جریمه کالای قاچاق ۱۹۹ میلیون تومان گزارش شده است.

سعیدی بیشترین میزان تخلفات واحدهای صنفی را در حوزه کم فروشی، عدم ارائه فاکتور و گران‌فروشی دانست و تأکید کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۴۹۴ مورد بازرسی از واحدهای خبازی استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۲۴۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها بربری، ۶۴۴ مورد لواشی، ۷۴۵ سنگکی، ۲۸ مورد نانوایی تافتون و ۲۲ مورد بازرسی از واحد پخت نان فانتزی انجام شده است.

سعیدی ضمن تشکر از ارتباط تنگاتنگ با اداره کل تعزیرات حکومتی گفت: همکاری خوب و سازنده‌ای بین اداره کل صمت و سازمان جهادکشاورزی برقرار است به طوری که روزانه بخشی از شکایات و تخلفات از طریق سامانه ثبت شکایات ۱۲۴ صمت به جهادکشاورزی ارسال می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.