فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۶۳۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در یک عملیات منسجم پلیسی در شهرستان جاسک خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

کشف ۶۲۳ کیلوگرم موادمخدر در جاسک/ ۶۴ متهم به سرقت دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان امروز (بیستم آذرماه)، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر جاسک با همکاری ماموران انتظامی سیریک از انتقال موادمخدر از محورهای شرقی توسط یک دستگاه پژو پارس مطلع و بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این راستا به مدت ۲۴ ساعت اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی و رصد و کنترل خودروهای عبوری کردند، افزود: حین کنترل خودروهای عبوری ماموران موفق شدند خودروی پژو پارس موردنظر را مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه راننده خودرو به دستور پلیس توجهی نکرد و قصد دورزدن در محور را داشت که با شلیک ماموران به لاستیک‌های خودرو مجبور به توقف آن می‌شود که در بازرسی از این خودرو ۵۷۸ کیلوگرم تریاک، ۵۶ کیلوگرم شیشه و هشت کیلوگرم هروئین در مجموع به میزان ۶۳۲ کیلوگرم مواد مخدرکشف و ضبط شد.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه در همین رابطه یک متهم دستگیر و خودرو نیز توقیف شد، تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین یادآورشد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با انواع سرقت، ۱۰۱ فقره انواع سرقت کشف و ۶۴ سارق نیز شناسایی و عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

سردار جاویدان در تشریح این خبر بیان کرد: با تلاش همه جانبه ماموران پلیس آگاهی استان در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی، نخستین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با انواع سرقت‌ها به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرا شد .

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سارقان انواع سرقت‌ها، کشف اموال مسروقه و استرداد به مالباختگان اجرا شد که در مجموع ۱۰۱ فقره انواع سرقت کشف و ۶۴ سارق دستگیر شدند.

این مسوول انتظامی خاطرنشان کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته ضمن شناسایی ۱۱ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شد.

سردار جاویدان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های مقابله با سرقت و پاک سازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک فقره زمین خواری به متراژ ۲۶ هزار و ۹۵۸ مترمربع به ارزش بیش از ۱۰۷ میلیارد ریال در شهرستان قشم خبرداد.

وی افزود: در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری، کارکنان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم موفق به کشف یک فقره زمین خواری درسطح یکی از روستاهای قشم شدند.

سردار جاویدان ادامه داد: ماموران انتظامی با استفاده از اقدامات پلیسی، از یک فقره زمین خواری در یکی از روستاهای قشم مطلع و پس از بررسی صحت موضوع و دریافت استعلام‌های اخذ شده از بنیاد مسکن قشم، مشخص شد فردی اقدام به تصرف زمینی به متراژ ۲۶هزار و ۹۵۸ مترمربع کرده که حسب دستور قضایی از ملک یادشده، رفع تصرف صورت گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: طبق اعلام کارشناسان، ارزش ملک تصرف شده ۱۰۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است که در همین راستا پرونده تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.