نخستین جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

برگزاری نشست ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نخستین جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر عصر دوشنبه با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

شیوا خوش نسب با اعلام دو مبحث در خصوص مقام زن و روز مادر اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع باید برای هفته بزرگداشت زن و روز مادر که از نهم دی ماه آغاز می‌شود، برنامه‌ریزی منسجم و کارآمدی را به عمل آوریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مقام زن و روز مادر امسال مصادف با سیزدهم دی ماه ‌است، افزود: انتخاب روز ولادت ام ابیها به عنوان روز مادر، قداست مضاعفی به این جایگاه معنوی و الهی داده است.

وی با اشاره به رویداد مهم دیگری که در خصوص بانوان کشور پیش رو است، عنوان کرد: سیزدهم دی ماه نیز همایش زنان تاثیرگذار به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود و خراسان رضوی در تحقق این رویداد ملی نقش بسزایی خواهد داشت.

خوش نسب به لزوم اطلاع یابی بانوان و به ویژه بانوان تاثیرگذار از آیین‌نامه مراسمات مذکور تاکید کرد و گفت: بانوان مطلع و فعال می‌توانند در برگزاری باشکوه دو مناسبت پیش رو، نقش مهمی در افزایش مشارکت اجتماعی بانوان استان داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.