مسئول نمایندگی امور آب مشهد در طرقبه شاندیز گفت: یک حلقه چاه غیرمجاز در شاندیز، شناسایی، پر و مسدود شد.

کشف و مسدود کردن یک فقره چاه غیرمجاز در شاندیز

به گزارش قدس خراسان، فرزانه اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی از مردم و ساکنین یکی از قنات‌های پایین دست، ماموران این اداره با هماهنگی دستگاه قضایی و همراهی ماموران  انتظامی، به محل که یک باغ ویلای شخصی در شاندیز بود، مراجعه و مشاهده کردند این چاه آب به عمق ۵۰ متر در این مکان حفر شده است و حفاری همچنان ادامه دارد.

مسئول نمایندگی امور آب مشهد در طرقبه شاندیز با بیان اینکه به دستور مقام قضایی، این چاه پر و مسدود شد، افزود: همچنین تمامی وسایل مربوط به حفاری، بالابر و سایر ادوات موجود در صحنه تخلف، جمع آوری و فرد متخلف به دستگاه های امنیتی و انتظامی معرفی شد .

وی با اشاره به اهمیت حفظ و احیای قنوات در شهرها، اظهار کرد: این چاه غیرمجاز در مسیر سه قنات اصلی و قدیمی شهر شاندیز به نام قنات حسینی، قنات کلاته ابراهیم خان و کاریزنو اکبری، قرار گرفته بود که به علت اهمیت موضوع و با گزارش به موقع اهالی، در سریع‌ترین زمان ممکن، پر و از دسترس خارج شد.

فرزانه با بیان اینکه شناسایی و مسدود کردن چاه‌های حفر شده غیرمجاز با جدیت در دستور کار اداره امور آب است، افزود: هرچند در این خصوص اقدامات موثری انجام شده است اما نیازمند همراهی و ارسال گزارشات مردمی برای شناسایی این موارد هستیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.