معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به استقبال قابل توجه مخاطبان از کنسرت «همراه با خاطره‌ها» به رهبری استاد مجید انتظامی گفت: این رویداد تمدید و دی ماه مجددا اجرا می‌شود.

«همراه با خاطره‌ها» دی ماه بار دیگر روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، سیدمحمود اسلامی با ابراز خرسندی از استقبال ویژه‌ای که از اجرای استاد مجید انتظامی صورت گرفته است، اظهارداشت: رویداد «همراه با خاطره‌ها» جلوه‌ای از توانمندی‌های موسیقی فاخر ایرانی را به نمایش گذاشت و در این شب‌ها در تالار وحدت شاهد این بودیم که هنر استاد انتظامی پیوندی میان نسل‌های مختلف برقرار کرده بود.

وی گفت: عطف به مأموریت‌های بنیاد رودکی در توسعه موسیقی فاخر ایرانی و استقبال ویژه‌ای که از این رویداد شد از طرف محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مأمور شدم که مذاکره‌ای برای ادامه این رویداد انجام دهم.

سرپرست بنیاد رودکی افزود: طی گفت و گو با استاد مجید انتظامی، استاد علی‌رغم مشکل جسمی که دارد تاکید داشت که صرفا به خاطر حال خوب مردم کشور و فراهم کردن شرایط برای بهره‌مندی آنها از این رویداد موسیقایی با تمدید اجرا موافق است.

اسلامی بیان کرد: با موافقت استاد انتظامی و مساعدت ویژه وزیر، این رویداد موسیقایی در دی ماه مجددا اجرا خواهد شد.

کنسرت «همراه با خاطره‌ها»؛ برگزیده‌ای از خاطره‌انگیزترین آثار استاد مجید انتظامی دی ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این رویداد موسیقایی ۱۴ تا ۱۸ آذرماه با همراهی ارکستر ملی ایران به رهبری استاد انتظامی و گروه کُر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان در تالار وحدت برگزار شد.

بنیاد رودکی، انجمن موسیقی ایران و دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این رویداد همکاری داشتند و استاد انتظامی پس از یک دهه دوری از صحنه، ارکستر ملی ایران را رهبری کرد.

شیخ بهایی، دوئل، زال و سیمرغ (بچه‌های کوه آلپ)، ترن، مِدلی، از کرخه تا راین، بوی پیراهن یوسف، آژانس شیشه‌ای، دیوانه‌ای از قفس پرید و سمفونی حماسه خرمشهر قطعات این اجرا بود که برای نخستین‌ بار اجرای قطعه سمفونی خرمشهر به صورت کامل در این رویداد صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.