رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: ما باید در دانشگاه علاوه بر ارتقاء درجه‌ی علمی، دانشجویانی پرورش بدهیم که در تراز جمهوری اسلامی باشند.

ماموریت دانشگاه پیام نور پرورش دانشجویان در تراز جمهوری اسلامی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، علی منظم اسماعیل پور در جلسه با روسای مراکز و واحد اظهار کرد: موضوعات مهمی در دانشگاه وجود دارد که یکی از آنها ماموریت آموزشی و پژوهشی و دیگری ماموریت فرهنگی و اجتماعی هست ما باید در دانشگاه علاوه بر ارتقاء درجه‌ی علمی، دانشجویانی پرورش بدهیم که در تراز جمهوری اسلامی باشند دانشجویانی که هم از نظر علمی و هم از نظر سلامت اخلاقی، اخلاق مدار و از لحاظ اجتماعی نیز افرادی قابل اعتماد و اطمینان باشند سال گذشته در اغتشاشاتی که وجود داشت دانشگاه پیام نور نشان داد که جزء دانشگاه‌های بدون حاشیه و از دانشگاه‌هایی بود که در حمایت از نظام و انقلاب بود دانشجویانش نه تنها در اعتراضات شرکت نکردند بلکه معتقد بودند که اگر اعتراضی هست باید قانونمند باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نورکتاب محور و دانشجو محور هست و استاد نقش هدایت کننده و رفع اشکال دارد پس موظف هستیم که در فضای مجازی  پاسخگوی دانشجویان باشیم.

وی افزود: در بعضی از مراکز و واحدها تجهیزات آزمایشگاهی داریم که بسیار گران قیمت است و می‌توانیم به صورت قرارداد و تفاهم نامه در اختیار مراکز آموزش عالی شهرستان‌ها قرار دهیم ما همه برای ایران قوی و ایران اسلامی تلاش می‌کنیم.

منظم اسماعیل پور به ارتباط دانشگاه با صنعت، تقویت انجمن‌ها، مراکز مشاوره تخصصی، برگزاری همایش‌ها، افتتاح واحدهای بین المللی، ارتباط موثر با امام‌های جمعه، فرمانداران و نمایندگان شهرستان و همچنین خیرین شهرستان‌ها تاکید کرد.

در ادامه روسای مراکز و واحد به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و توسط دکتر منظم جمع بندی صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.