یک مقام صهیونیست اذعان کرد که حتی در جنگ ۳۳ روزه شاهد چنین حملاتی از سوی حزب‌الله لبنان نبوده است.

یک مقام صهیونیست: حمله‌های حزب‌الله حتی در مقایسه با جنگ ۳۳ روزه بی‌سابقه است

به گزارش قدس آنلاین، شبکه خبری کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که درگیری‌ها بین اشغالگران اسرائیلی و مقاومت اسلامی لبنان در سرزمین‌های شمالی به ویژه برای کسانی که از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند، بسیار دردناک به نظر می‌رسد.

حن بیار خبرنگار این شبکه صهیونیستی با اشاره به آسیب دیدن دو منزل در منطقه برعام و تعدادی از منازل دیگر در شهرک المطلة نوشت که آسیب دیدن منازل احساس دردناکی برای اسرائیلی‌ها دارد، به ویژه که حزب‌الله همچنان طرفی است که سقف درگیری‌ها را مشخص می‌کند.

شلومی الدار خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که شهرک‌های المطلة و شتولا و کریات شمونه و دیگر شهرک‌های مجاور مرزهای لبنان همچنان در معرض موشک‌های حزب الله قرار دارند.

وی تاکید کرد که حزب‌الله در نزدیکی مرزها مستقر است و همواره پرتاب موشک‌های ضد زره خود را افزایش می‌دهد. وی ابراز داشت که پرتاب این موشک‌ها ضد مواضع صهیونیستی با دقت و خطرات بیشتری دنبال می‌شود و تهدیدات بیشتری را نیز ایجاد می‌کند چرا که سامانه‌های هشدار رژیم صهیونیستی نیز در نتیجه شلیک موشک‌ها فعال نمی‌شود.

حزب‌الله لبنان دیروز۱۵ هدف را در منطقه المطلة مورد اصابت قرار داد. شبکه کان با اشاره به این موضوع تاکید کرد که حزب‌الله به این ترتیب می‌خواهد معادله را حفظ کند، چرا که پیش از این اعلام کرده که در صورت کشته شدن غیرنظامیان لبنانی، شهرک‌نشینان غیرنظامی صهیونیست نیز کشته خواهند شد.

جانشین مسئول امنیتی شهرک صهیونیست نشین المطلة واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی در گفتگو با شبکه تلویزیونی کان گفت که حملاتی که حزب‌الله انجام می‌دهد را حتی در جنگ دوم لبنان (جنگ ۳۳ روزه) نیز شاهد نبودیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.