رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بشریت باید به ظلم‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین پایان دهد، گفت: اگر دست نظام سلطه و غرب باز باشد، جنایت‌های بیشتری انجام می‌دهند و درنتیجه ملت‌های جهان باید مقابل اینگونه ظلم‌ها ایستادگی کنند.

سردار سلیمانی: بشریت باید به ظلم‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین پایان دهد

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی بعدازظهر امروز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه در چهارمین یادواره شهدای رسانه کشور و گرامیداشت ۷۱ شهید خبرنگار غزه که در دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزاری شد، اظهار کرد: شهدای عزیز ما معصومانه و مظلومانه به شهادت رسیدند و با مجاهدت اصحاب رسانه، شاهد بیداری ملت‌های جهان در موضوع فلسطین هستیم.

وی افزود: اتفاق و حوادث دردناکی که امروز در مقابل چشمان ما درحال رخ دادن است، برای اولین بار نیست و این دفعه در جریان این حوادث غم‌بار رسانه‌های طرفدار حق و مردمی توانستند در یک نبرد رسانه‌ای کم‌نظیر بر غول‌های رسانه‌ای سلطه غلبه پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: رسانه‌های سلطه با تسلط، خود سازنده روایت‌ها بودند و مسیر انتقال اخبار و روایت حوادث را به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند تا اخبار جهان به نفع جریان حق باشد و در جریان طوفان‌الاقصی این نبرد به نفع  پیروزی رسانه‌های جبهه حق رقم خورد که امریکایی‌ها و صهیونیسم به این مهم اعتراف کردند.

سلیمانی ادامه داد: رسالت سنگینی بر دوش‌مان است و هر کدام آزمایش می‌شویم و باید برای مردم مظلوم فلسطین و مردم مقتدر غزه رسانه باشیم و به‌گونه‌ای این حادثه غم‌بار را براساس انصاف و عدل منتقل کنیم.

وی یادآور شد: این اولین بار نیست مردم مظلوم فلسطین قتل‌ و عام می‌شوند؛ با مروری در حوادث از سال ۱۹۱۷ تا قبل از حوادث طوفان‌الاقصی ۶۱ حادثه بزرگ در تاریخ حق‌جویی و آزادی طلبی مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغال‌گران صهیونیستی وجود دارد که صهیونیست‌ها دست به قتل‌ و عام و نسل‌کشی زدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برخی از این حوادث در سال‌های نزدیک رخ داده به‌طوری‌که طی ۲.۵ ساعت قاتلان متجاوز صهیونیستی ۶هزار نفر زن و کودک را به شهادت رساندند ولی در انعکاس این حادثه رسانه‌ها نتوانستند نقش خود را ایفا کنند و حوادث مکرر دیگر برای تشکیل یک دولت جعلی صهیونیستی و یهودی در بحبوحه جنگ جهانی اول داده و با حمایت انگلیسی‌ها و بعد هم امریکایی‌ها و سایر کشورهای متجاوز گسترش پیدا کرد.

سلیمانی به تفکرات صهیونیستی در جنگ‌های  صلیبی اشاره کرد و افزود: در اولین یورش غرب و اروپا برای اشغال بیت‌المقدس بیش از یک میلیون نفر با قتل و عام بسیار وحشتناکی وارد عمل شدند و مساله جدیدی نبود و بعد از سال‌ها که نتوانستند باز هم دست نکشیدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر بررسی داشته باشیم نقطه آغاز همه حملات به جهان اسلام از اروپا و آمریکا است، با این هدف که اسلام را نابود و سرزمین‌های اسلامی را تصرف کنند.

سلیمانی با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه اسرائیل غده سرطانی است و باید از صفحه جغرافیایی حذف شود، گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها برای جهان اسلام، بلکه برای کل جهان بشریت خطرآفرین است.

وی با اعلام اینکه صهیونیسم تمام تلاش‌شان بر مسلمانان متمرکز بوده و این واقعیتی انکارناپذیر و البته دردناک است، اظهار کرد: غرب باید در مقابل وجدان تاریخ پاسخ دهد که چرا از این تفکر پشتیبانی کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تمام بشریت در مرحله آزمون بزرگ قرار دارد، اظهار کرد: در این مصاف نابرابر حتی آمریکایی‌ها اجازه ندارند قطعنامه‌ای که فرانسه به او رای مثبت و انگلیس روباه پیر رای ممتنع داده، انجام شود و موضوعی از گذشته تاحال وجود داشته است.

سلیمانی با بیان اینکه دشمنی‌های استکبار با جهان اسلام خیلی عمیق است، خاطرنشان کرد: مقاومت ملت مقتدر فلسطین در طول تاریخ بی‌نظیر است و در محاصره از گذرگاه‌های زیرزمینی مایحتاج‌شان تامین می‌شود و خودشان باید راه و رسم مقاومت را در درون خودشان ایجاد کنند ولی با این حال در مقابل استکبار ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه بشریت باید به این ظلم پایان دهد، یادآور شد: اگر دست نظام سلطه و غرب باز باشد، جنایت‌های بیشتری انجام می‌دهند و درنتیجه ملت‌های جهان باید مقابل اینگونه ظلم‌ها ایستادگی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: صحنه‌های امروز ملت فلسطین حقانیت ملت ایران را نشان می‌دهد.

سلیمانی با بیان اینکه امروز مساله اصلی همه جهان اسلام، ملت فلسطین است، گفت: امروز دنیا مساله فلسطین را مساله خود می‌داند که این بیداری به خاموشی نخواهد گرایید و شعله خواهد کشید و دنیا در مسیر تحولی جدید قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.