مربی تیم ملی هندبال زنان ایران پس از کسب اولین پیروزی شاگردانش گفت: تیم ما نسبت به دوره قبل جوان تر شده بود و امیدواریم در آینده بابرنامه ریزی مدون تر بتوانیم در مسابقات جهانی حاضر شویم.

مربی ایران: امیدوارم برای آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشیم

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی هندبال زنان ایران چهارشنبه شب ۲۲ آذرماه در آخرین بازی خود در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی زنان جهان در قاره اروپا، با برتری ۲۸ بر ۲۳ برابر تیم گریلند ضمن ایستادن در جایگاه سی و یکم جهان اولین برد خود در تاریخ دو بار حضورش در این رویداد جهانی ثبت کرد.

خدیجه قانع مربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در پایان بازی در نشست خبری مربیان و بازیکنان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود در این رویداد گفت: تیم گرینلند تیم بسیار خوبی بود و در مرحله مقدماتی بازیهای خوبی انجام داده بود. کادر فنی تیم گرینلند را خوب آنالیز کرده بود و توقع داشتیم که تیم ما با بازی خوب خود برنده از زمین بیرون بیاید.

وی افزود: ما امروز با برتری برابر تیم گرینلند صاحب اولین برد خود در مسابقات جهانی و در سطح رده سنی بزرگسالان شدیم.

قانع ادامه داد: این دومین تجربه حضور ما در مسابقات جهانی هندبال بود. تیم ما نسبت به دوره قبل جوانتر شده بود. برنامه ریزی این بود که با شالوده قویتر و با برنامه ریزی منسجم تر در این رویداد حاضر شد و امیدواریم در آینده بابرنامه ریزی مدون تر بتوانیم در مسابقات جهانی حاضر شویم.

مربی تیم ملی هندبال زنان کشورمان خاطرنشان کرد: جا دارد از نگاه رئیس فدراسیون هندبال به هندبال بانوان تشکر کنیم که فرصت حضور این تیم را به این رقابت ها فراهم کردند.

دروازه بان لژیونر ایران: خواسته های کادر فنی را در زمین اجرا کردیم

فاطمه خلیلی دروازه بان لژیونر تیم ملی هندبال بانوان هم گفت: امروز با تیم خوب گرینلند. اولین برد ما در این رقابت ها رقم خورد. توانستیم آنچه کادر فنی و خودمان می خواستیم را در زمین اجرا کنیم و پیروز میدان باشیم.

کاپیتان تیم ملی هندبال: نبض بازی از ابتدا دست ما بود

مینا وطن پرست کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان هم بعد از این برد تاریخی گفت: امروز با تیم خوب گرینلند بازی داشتیم. از ابتدای بازی نبض بازی را در دست گرفتیم و خیلی بر بازی مسلط بودیم.

وی افزود: بچه ها توانستند صحبت هایی که مربیان و کادر فنی به ما قبل از بازی گفته بودند را در مسابقه پیاده کنند. هدف ما برد در این مسابقه بود و خدا را شکر توانستیم صاحب اولین پیروزی شده و توانستیم در بین رشته های توپی در رده سنی بزرگسالان زن صاحب اولین پیروزی بشویم. این پیروزی را به جامعه هندبال تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.