معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با اشاره به بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ شهید در غزه که نیمی از آنان کودکان هستند، گفت: امروز جهانیان با ماهیت پلید آمریکا و غرب که حتی آتش‌بس در این منطقه را وتو می‌کنند را شناخته‌اند.

وتوی آتش بس در غزه ماهیت پلید آمریکا و غرب را نشان داد

به گزارش قدس آنلاین، "سید محمد حسینی" امروز (پنجشنبه) در همایش در نشست تشریح اقدامات بانک مسکن در طرح ملی مسکن در محل بانک مسکن افزود: عجیب است که حتی برخی ایرانی‌ها امروز پادوی اسرائیلی‌ها شده‌اند و رفتار این رژیم اشغالگر را تایید می‌کنند.
وی گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران از روز نخست در این موضوع به حق بوده و در طول تاریخ نیز دیدیم افرادی همچون مرحوم یاسر عرفات که به دنبال سازش با این رژیم بوده‌اند، نیز به جایی نرسیدند. زیرا این رژیم منحوس فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمد.
حسینی با اشاره به محکومیت جنایت در غزه از سوی دانشجویان دانشگاه هاروارد و دو دانشگاه دیگر امریکا، تصریح کرد: امروز توده‌های مردمی در سرتاسر جهان این جنایات را محکوم می‌کنند تا مردم فلسطین از این مصیبت که بیش از ۷۵ سال گرفتار آن شده‌اند، رهایی یابند و ظلم این ظالمان به سرآید.
وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: این کار بسیار پر خیر و برکت و رسالتی خطیر است و بزرگان و پیشگامان مبارزه در مجلس خبرگان اسلامی در زمان تدوین قانون اساسی نیز در چند مورد به مسکن اشاره داشتند از جمله آنها اصل ۳۱ اصل ۲۲ و فصل ۱۰ قانون اساسی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.