کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکن استقلال باید در دقیقه ۶۰ اخراج می‌شد و آن صحنه نیز به اشتباه برای استقلال پنالتی گرفته شد.

عالیشاه: بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد؛ برخی اتفاقات خوب نیست

به گزارش قدس آنلاین امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس پس از تساوی مقابل استقلال، اظهار داشت: به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم که با تمام توان بازی کردند. مالکیت توپ بیشتر در دست ما بود و می‌توانستیم برنده بازی شویم. به تیمم افتخار می‌کنم چراکه همه با جان و دل بازی کردند.

وی گفت: باید در دقیقه ۶۰ بازیکن استقلال اخراج می‌شد و آن صحنه هم پنالتی نبود. خودم نزدیک صحنه بودم و دیدم برخورد کاملا عادی رخ داد اما متاسفانه پنالتی گرفتند. باز هم از تمامی هوادارانی که آمدند تشکر می‌کنم.

عایلشاه در مورد گلزنی دوباره در دربی، بیان کرد: گلی که در فینال حذفی زدم بهترین گلم در دربی بود. وقتی امروز گل زدم به سمت هواداران خودمان رفتم و می‌ترسیدم به سمت دیگری بروم چون شاید اتفاقی بدی رخ می‌داد. متاسفانه هیچ جای دنیا نمی‌بینید که به زمین بازی، اشیا پرتاب کنند، ولی متاسفانه این چیزها در فوتبال ما عادی است. امیدوارم هر چه زودتر این نوع اتفاقات در فوتبال ما برچیده شود. فوتبال و ورزش، رسالت صلح و جوانمردی دارند، نه دعوا و درگیری. اگر خدای ناکرده اتفاقی برای کسی بیفتد چه فردی جواب خواهد داد و آیا آن طرف عذاب وجدان نخواهد گرفت؟

وی در خصوص اینکه او را دربی‌بازترین بازیکن پرسپولیس می‌دانند، بیان کرد: اگر کمک بازیکنان نبود، قطعا نمی‌توانستم به تنهایی کاری انجام بدهم. دوست داشتیم بازی با بُرد ما به پایان می‌رسید که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.