معاون پارلمانی رئیس جمهور با یادآوری اهداف شهدا گفت: ما باید در جهت پیشرفت کشور و خدمت به مردم بکوشیم تا بتوانیم به اهداف والایی که شهدا دنبال می‌کردند، دست پیدا کنیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: اهداف شهدا را با تلاش برای پیشرفت کشور دنبال کنیم

سیدمحمد حسینی امروز، ۲۶ آذرماه در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام که در شیراز برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از حضور پرشور مردم شهید پرور شیراز در مراسم تشییع شهدای گمنام قدردانی کرد و گفت: حضور شهدای گمنام، فضای دوران جبهه و جنگ تحمیلی را که فضای ایثار، شهادت و فداکاری است را زنده می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: گاهی اوقات همه ما در زندگی دنیایی غرق می‌شویم و فراموش می‌کنیم که چقدر شهدا، انسان‌ها و جوانان بافضیلتی بودند.

وی ادامه داد: تشییع شهدا یادآور کمالات اخلاقی، روحیه گذشت، ایثار و فداکاری است و نشان می‌دهد که برای عزت، عظمت و امنیت ایران جان خود را فدا کردند و این بسیار درس‌آموز است.

حسینی تصریح کرد: ما باید در جهت پیشرفت کشور و خدمت به مردم بکوشیم تا بتوانیم به اهداف والایی که شهدا دنبال می‌کردند، دست پیدا کنیم و فردای قیامت در مقابل شهدا شرمنده نباشیم.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز گفت: امروز شهر شیراز میزبان شهدایی است که منتسب به حضرت زهرا (س)هستند.

وی بیان کرد: همانطور که حضرت فاطمه(س) گمنام هستند، این شهدا هم گمنام و خوشنام هستند و ما باید در راه شهدا قدم برداریم و ثابت قدم باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.