دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: هزار حلقه لاستیک خودرو قاچاق به ارزش تقریبی ٤۰ میلیارد ریال در خراسان رضوی کشف شد.

کشف هزار حلقه لاستیک خودرو قاچاق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی، حسین دشتبان اظهار کرد: در راستای اجرای ضوابط اختصاصی ذیل ماده ٢ الحاقی تبصره ٤ ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گروه کالایی اقلام اساسی، همکاران اداره کل صنعت معدن و تجارت استان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی طی گشت مشترک و بازدید از انبارهای دپوی کالا موفق به کشف هزار حلقه لاستیک خودرو مظنون به کالای موضوع قاچاق به ارزش تقریبی ٤۰ میلیارد ریال شدند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: بر اساس ضوابط اختصاصی ذیل ماده ٢ الحاقی تبصره ٤ ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گروه کالایی اقلام اساسی، انبارهای نگهداری این کالاها باید در سامانه جامع انبارها ثبت و هر گونه خرید، فروش، حمل و نگهداری کالای مشمول نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت شود.

وی گفت: ضوابط اختصاصی ذیل ماده ٢ الحاقی تبصره ٤ ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تا کنون برای ٧ گروه کالایی تعریف و اجرایی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.