پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر یکشنبه در میان استقبال گرم مردم به شهرستان مرزی خواف آورده شد.

پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس به خواف منتقل شد

به گزارش قدس خراسان، در آیینی که با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی در محل فاطمیه شهر "سلامی" از توابع شهرستان خواف برگزار شد شرکت کنندگان با آرمان‌های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تجدید بیعت کردند.

مسوول دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خواف اظهار کرد: آیین تشییع و وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس ۲۶ تا ۲۹ آذرماه در چند بخش و شهر و روستای شهرستان خواف برگزار می‌شود.

حسن زنگویی اضافه کرد: این آیین در روز ۲۷ آذر با حضور دانش آموزان در محل سالن مجتمع شهید مدرس شهر خواف و بعد از ظهر همان روز در روستای "برآباد" و شهرک امام علی (ع) بخش "سنگان" از توابع این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: عصر دوشنبه ۲۷ آذر ماه پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس از میدان امام خمینی (ره) تا حسینیه الزهرا (س) شهید خواف تشییع خواهد شد و پیکر مطهر این شهید در روز ۲۸ آذر میهمان بخش "جلگه زوزن" شهرستان خواف خواهد بود و در روستاهای "بیاساباد، نیاز آباد،باغ بخشی ، ابراهیمی و زوزن" شهر قاسم آباد تشییع می‌شود.

یادآور می‌شود پیکر مطهر این شهید گمنام دفاع مقدس در نهایت ۲۹ آذرماه از مسجد جامع به سمت مزار شهر "سده" بخش سلامی تشییع و در این شهر به خاک سپرده می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.