رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد.

فراخوان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران منتشر شد / فلسطین، زینت‌بخش جشنواره پنجم

به گزارش قدس آنلاین، عبدالمهدی حق‌شناس با اعلام اینکه خبرنگاران مازندرانی می‌توانند آثار تولیدی خود در بازه زمانی ۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ لغایت ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ را در سامانه جشنواره به آدرس B۲n.ir/abozar بارگذاری کنند، اظهار کرد: این رخداد رسانه‌ای در ۱۰ قالب گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست توسط سازمان بسیج رسانه مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هر خبرنگار می‌تواند در ۳ بخش و هر بخش ۳ اثر بارگذاری کند، یادآور شد: آثار ارسالی بیش از این تعداد، مورد داوری قرار نخواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران مهلت ارسال آثار را ۵ دی‌ماه اعلام کرد و گفت: خبرنگاران مازندرانی می توانند آثار خود را در ۱۰ محور شعار سال "مهار تورم، رشد تولید"، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امیدآفرینی و راویان پیشرفت، خانواده، جامعه، فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، کشاورزی، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست ارسال کنند.

حق‌شناس با اعلام اینکه بخش ویژه جشنواره امسال به فلسطین اختصاص یافته است، افزود: "فلسطین، طوفان الاقصی، مقاومت" عنوان بخش ویژه جشنواره پنجم است و خبرنگاران می توانند علاوه بر ۳ بخش، در بخش ویژه هم ۳ اثر دیگر ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه کیفی‌سازی محتوای تولیدی رسانه‌ها، هدف اصلی جشنواره ابوذر است، افزود: به دلیل اهمیت موضوع داوری آثار و بالابردن کیفیت جشنواره، درصدد هستیم همچون جشنواره قبلی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد از داوران خبره و توانمند ملی بهره ببریم.

حق‌شناس کیفیت آثار را بر کمیت آن ارجح دانست و از خبرنگاران خواست با تولیدات ارزشمند در جهت پویایی جشنواره تلاش کنند تا در نهایت آثار ارزنده‌ای برای اختتامیه جشنواره کشوری ابوذر ارسال شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران خاطرنشان کرد: در دسترس قرار گرفتن آثار برتر، موجبات شفاف سازی جشنواره را فراهم خواهد کرد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه برترین آثار به جشنواره کشوری ابوذر ارسال می شوند تا در بُعد ملی مورد ارزیابی قرار گیرند، یادآور شد: سال گذشته ۲ خبرنگار مازندرانی در رشته های تیتر و موشن‌گرافی در جشنواره ملی ابوذر حائز رتبه شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران در پایان حسین احمدی را به عنوان دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران معرفی کرد و از خبرنگاران خواست سوالات خود را با دبیر جشنواره در میان بگذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.